کد خبر : 1285971 | 08 آذر 1394 ساعت 16:58 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال 3 امتیاز بازی با فولاد هستیم

حنطه: اولتیماتومی از باشگاه نگرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در دربی اهواز و مسابقه مقابل فولاد خوزستان به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.

حنطه:  اولتیماتومی از باشگاه نگرفتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی حنطه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: بازی فردا دربی است و شرایط دو تیم در جدول یکی است. به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. امیدواریم با 3 امتیاز به جایگاه خود بهبود ببخشیم. فولاد تیم خوبی است که در جایگاه خوبی قرار ندارد. نقاط ضعف و قوت حریف را شناختیم.

وی افزود: مرتضی منصوری مصدوم است. سید علی حسینی به دلیل مشکلاتی که داشته به اهواز نیامده است.

حنطه در مورد اینکه او چه مشکلی داشته است، اظهار داشت: اجازه بدهید در مورد این مسئله صحبت نکنم و بیشتر در مورد مسائل فنی صحبت کنیم.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با جدایی محسن حمیدی، گفت: بندهایی درقراردادها است که اگر رعایت نشود بازیکن و باشگاه حق فسخ دارند به همین خاطر برخی از این حق استفاده کردند و قرارداد را فسخ کردند.

وی در مورد اضافه شدن عادل کلاه کج و طالب ریکانی، گفت: طالب و عادل از بازیکنان خوب ما هستند و امیدواریم فردا بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا اولتیماتوم گرفتند، خاطرنشان کرد: اولتیماتومی به ما داده نشده بنده قرارداد دارم و به کارم ادامه می‌دهم.

حنطه در مورد اینکه بعد از بازی با پرسپولیس قول داده بود که بگوید آیا تیم می‌افتد یا نه، گفت:‌ اگر بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و چند مهره جذب کنیم شرایط بهتر خواهد شد. روز به روز بازیکن از دست می‌دهیم 3 مهره ما جدا شدند خودمان را تا نیم فصل می‌کشانیم تا ببینیم چه می‌شود می‌توانیم تا نیم فصل خودمان را بالا بکشیم.

سرمربی استقلال اهواز در ادامه یادآور شد: در نیم فصل 6- 8 بازیکن می‌توانیم جذب کنیم. یک نفر در لیستمان جا داریم و 3 نفر هم با ما فسخ کردند به دنبال یک دفاع وسط هستیم که موفق نشدیم کسی را جذب کنیم. تلاش ما این است که در ادامه امتیاز جمع کنیم الان فولاد 40 درصد پرداختی داشته است.

وی در مورد استفاده از اسماعیل نظری در دفاع وسط خاطرنشان کرد: پست این بازیکن هافبک دفاعی است در دفاع وسط مشکل داریم. سعید قزل و اسلامی دفاع وسط هستند اما از نظری در این پست استفاده می‌کنیم و حضور او جواب داده است.

در پایان نشست یکی از خبرنگاران به حنطه گفت از آنها ناراحت نباشد چراکه اگر انتقادی می‌کنند به خاطر این است که آنها نماینده افکار عمومی هستند که حنطه هم در پاسخ اعلام کرد شما ببینید ما چه شرایطی داریم و با امکاناتی که داریم در حال تلاش هستیم.

دیدگاه‌ها