کد خبر : 1285982 | 08 آذر 1394 ساعت 17:14 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض قائم مقام پدیده

حریف ذوب آهن 3 صبح می رسد!

مجتبی سرآسیابی قائم مقام باشگاه پدیده معتقد است تاخیر پرواز باعث بی‌نظمی حضور بازیکنان در اصفهان و در نتیجه خسته بودن آنها در روز بازی می‌شود.

حریف ذوب آهن 3 صبح می رسد!
به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیابی در خصوص مشکل به وجود آمده پرواز پدیده چنین گفت: با توجه به اطلاع از زمان بازی از هفته گذشته به بلیت پرواز مستقیم از مشهد به اصفهان را برای ساعت 11:30 امروز تهیه کرده بودیم که شب گذشته به ما اطلاع داده شد که این پرواز کنسل شده است.

وی افزود: بلافاصله دست به کار شده و بازیکنان را برای پرواز امروز عصر ساعت 18:30 و 19:30 به مقصد اصفهان بلیت خریداری کردیم. لحظاتی پیش به ما اعلام شد که پرواز 19:30 که بیشتر بازیکنانمان را قرار بود با آن به اصفهان بفرستیم، تاخیر داشته و در ساعت 23:45 انجام خواهد شد.

وی با گلایه از وضعیت پروازهای موجود متذکر شد: در این شرایط تنها 5 بازیکن ما شب به اصفهان می‌رسند و اکثریت نفراتمان ساعت 3 بامداد روز بازی به هتل خواهند رسید.

قائم مقام پدیده شاندیز تاکید کرد: نمی‌دانیم باید به کجا گلایه کنیم که پس از کنسل شدن یک پرواز جایگزینی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود و باید به همین خاطر باید با تیمی خسته برابر ذوب‌آهن قرار گیریم.

دیدگاه‌ها