کد خبر : 1286003 | 08 آذر 1394 ساعت 17:50 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات مظلومی چه کسانی هستند؟

سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سایپا ادعا کرد که با توجه به بازی 120 دقیقه ای تیمش برابر نفت تهران ممکن است به چند بازیکن تیمش استراحت کند.

تغییرات مظلومی چه کسانی هستند؟
به گزارش "ورزش سه"، احتمال دارد خسرو حیدری با توجه به بازی 120 دقیقه اش برابر نفت تهران برای بازی با سایپا جای خود را در پست دفاع راست به میلاد فخرالدینی بدهد. البته خسرو حیدری در گفتگو با کادرفنی استقلال برای بازی کردن در این بازی اعلام آمادگی کرده است و باید دید آیا مظلومی به او استراحت می دهد یا نه.

حنیف عمران زاده و هرائر مگویان این روزها زوج مستحکمی را در خط دفاع استقلال تشکیل داده اند و بعید است مظلومی ریسک بیرون گذاشتن یکی از آنها را بپذیرد. میثم مجیدی هم تنها دفاع چپ تخصصی استقلال است و بعید است مظلومی با حضور او یعقوب کریمی را یک خط عقب تر ببرد. با توجه به این که یعقوب کریمی در بازی با نفت تهران در دقیقه 78 از زمین بازی تعویض شد او هم به احتمال فراوان در ترکیب ثابت استقلال به میدان خواهد رفت. جابر انصاری هم احتمالا در پست پشت مهاجم بازی خواهد کرد اما ممکن است مظلومی ترجیح بدهد به جای برزای از محسن کریمی در ترکیب اولیه خود استفاده کند. البته برزای در اواخر بازی با نفت جای خود را به فرشید اسماعیلی داد و با توجه به نمایش قابل قلبولش ممکن است در ترکیب ثابت استقلال بازی کند.

اما مظلومی احتمالا در پست مهاجم هدف خود از آرش برهانی استفاده می کند. نه پروپجیچ و نه شهباززاده در بازی با نفت تهران عملکرد خوبی در گلزنی نداشتند و ممکن است مظلومی بخواهد برای اولین بار در این فصل از آرش برهانی در پست مهاجم هدف استفاده کند.

دیدگاه‌ها