کد خبر : 1286007 | 08 آذر 1394 ساعت 17:56 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: امروز روز تولد گسترش فولاد بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: امروز روز تولد گسترش فولاد بود و وارد بازی بزرگان لیگ شدیم.

کمالوند: امروز روز تولد گسترش فولاد بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند بعد از بازی با سپاهان اصفهان درباره این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی خلق کردند. ولی از هر نظر این گسترش فولاد بود که شایسته پیروزی بود.

وی همچنین با اشاره به قضاوت حاج ملکی داور این دیدار عنوان کرد: در عمرم چنین قضاوت فوق‌العاده‌ای ندیده بودم. این داور بسیار مسلط به بازی بود و به کمیته داوران پیشنهاد می‌کنم بازی‌های سخت را به وی دهند چرا که آینده این داور جوان بسیار روشن است.

وی ادامه داد: امروز گسترش فولاد با شکست مدافع عنوان قهرمانی شخصیت تازه‌ای پیدا کرد و همه ایران ارزش‌های این تیم را مشاهده کردند.

کمالوند در رابطه با بازی تدافعی تیمش در نیمه دوم بیان کرد: گسترش فولاد تیمی است که وقتی بازی تدافعی انجام می‌دهد، به راحتی می‌تواند نتیجه را حفظ کند. از این رو در بین نیمه از بازیکنانم خواسته بودم بازی تدافعی انجام دهند. البته در دقایقی از بازی بسیار با استرس و بی‌دقت بودیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: هدف گذاری ما برای امسال کسب رتبه تک‌رقمی بود که تاکنون از هدف‌مان پیش هستیم و در نیم فصل رقابت‌ها چند بازیکن به تیم اضافه می‌کنم که معتقدم گسترش فولاد متفاوتی در ادامه رقابت‌ها خواهیم دید.

وی همچنین با اشاره به حضور پرتعداد هواداران در این بازی عنوان کرد: حضور هواداران به بازیکنان انگیزه می‌دهد و همه دیدند که امروز آنان فوتبال متفاوتی بازی کردند. ما تیمی می‌شویم که در کنار تراکتورسازی غرور آذربایجان باشیم.


دیدگاه‌ها