کد خبر : 1286009 | 08 آذر 1394 ساعت 17:58 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم در هربازی گل اول را بزنیم

استیماچ: پانزده دقیقه اول تمرکز نداشتیم

سرمربی سپاهان می گوید بازیکنان من تا لحظه به صدا درآمدن سوت پایان دست از تلاش برنداشتند و به همین دلیل برای من قابل احترام هستند.

استیماچ: پانزده دقیقه اول تمرکز نداشتیم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد و سپاهان گفت: من فکر می‌کنم موضوعی که یکی از دلایل اصلی باخت امروز ما این بود، تیم ما چون در 15 دقیقه اول بازی تمرکز نداشت، امروز شکست خورد، بازی خیلی جالبی بود و هیجان زیادی داشت و هر دو تیم با کمیت‌هایی که داشتند بازی کردند. ما به اندازه کافی موقعیت برای گلزنی و برد داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، در حال حاضر شرایط تیم مل خوب نیست و اعتمادبه‌نفس کامل را برای زدن ضربات آخر نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: پس از آنکه تیم حریف گل زد، تیم ما جلو کشید تا فرصتی برای بازیکنان سریع این تیم ایجاد شود. تیم ما وقتی عقب افتاد ریسک کرده و رو به جلو بازی کرد، من دوست دارم در همه بازی‌ها گل اول را بزنیم و بدین شکل ریسک نکنیم. متأسفانه در بازی با گسترش برای گل زدن خوش‌‌شانس نبودیم، گسترش تیم خوبی است و ما نیاز داریم بیشتر با هم کار کنیم.

وی ادامه داد: تا لحظه سوت پایان بازی تسلیم نشدند و من به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها به دروازه گسترش فولاد فشار آوردند، این چیزی است که از بازیکنانم انتظار دارم، البته فراموش نکنید تیم ما مقابل گسترش فولاد، سرلک و علی کریمی را نداشت. آنها در نیمه زمین برای تیم ما بسیار تأثیرگذار بوده و توپ‌های دوم را یا تبدیل به گل کرده و یا شانس گل برای دیگر بازیکنان ایجاد می‌کنند.

استیماچ درباره عملکرد نویدکیا گفت: نویدکیا هم درون زمین یک رهبر خوب است و هم روی نیمکت وظیفه رهبری را به خوبی انجام می‌دهد. برای او فرق نمی‌کند که بازی کرده و نیمکت‌نشین باشد. نویدکیا یک بازیکن حرفه‌ای است و وقتی زمانش برسد از او هم استفاده می‌کنیم.

او در خصوص نیمکت نشینی شهاب گردان گفت: ما به هر دو دروازه‌بان نیاز داریم و به زودی گردان جایگاه خود را در دروازه سپاهان پس می‌گیرد.

دیدگاه‌ها