کد خبر : 1286020 | 08 آذر 1394 ساعت 17:19 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با BTSPORT

مورینیو: این بهترین بازی فصل چلسی بود

چلسی ساعتی پیش در وایت هارت لین مقابل میزبانش تاتنهام به تساوی بدون گل دست یافت تا همچنان در نیمه پایینی جدول باقی بماند.

مورینیو: این بهترین بازی فصل چلسی بود
به گزارش "ورزش سه"، با این تساوی، تاتنهام در رتبه پنجم باقی ماند و چلسی نتوانست روند دو برد متوالی برابر نوریچ و مکابی را ادامه داده و در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت.

ژوزه مورینیو پس از اتمام بازی به "BTSPORT" گفت:" این بهترین بازی فصل چلسی بود. فکر می کنم شایستگی بیشتر از کسب تساوی را داشتیم و از نمایش بازیکنانم کاملا راضی هستم. امروز مثل یک تیم دفاع کردیم و 11 بازیکن داخل زمین، در فاز دفاعی کاملا متحد بودند.

وقتی توپ در اختیار ما بود نیز به راحتی کارهایمان را پیش بردیم و این در مقابل تیمی چون تاتنهام که بازیکنانش به شدت ما را از میانه زمین پرس کرده بودند، کار راحتی نبود ولی ما خیلی خوب با توپ کار می کردیم.

شانس های خوبی هم داشتیم و می توانستیم پیروز شویم؛ به خصوص روی ضربه هازارد در نیمه دوم که لوریس خیلی استثنایی آن را به کرنر فرستاد. من از نتیجه پایانی راضی نیستم اما از شکل بازی خودمان و نمایش تیم رضایت کامل دارم و خوشحالم.

فکر می کنم چلسی بار دیگر به یک تیم تبدیل شده و در آینده بهتر نیز خواهیم شد. در ماه دسامبر، سه بازی خانگی داریم و دو بازی برابر لستر و یونایتد هم خارج از خانه که بی شک این دو بازی جذابیت های زیادی خواهد داشت. فکر می کنم ماه دسامبر خوبی در انتظار ما باشد."

دیدگاه‌ها