کد خبر : 1286038 | 08 آذر 1394 ساعت 19:08 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

این جایزه، پایان موفق سال خوب من بود

در گفت و گوی اختصاصی با "ورزش سه"

بهترین بازیکن سال آسیا می گوید این جایزه پایان خوبی برای سال بسیار موفق من بود که هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی توانستم به موفقیت هایی برسم.

در گفت و گوی اختصاصی با "ورزش سه"
احمد خلیل پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من در سال 2008 که جایزه بهترین بازیکن جوان سال آسیا را دریافت کرده ام تمام تلاش خود را به کار بستم تا روزی مانند امروز بتوانم جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را دریافت کنم.
او ادامه داد: من فکر می کنم با تلاش زیاد آنقدر پیشرفت کردم که هم در تیم ملی امارات و هم در باشگاه الاهلی به گونه ای عمل کنم و به موفقیت هایی برسم که همه مجبور شوند من را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب کنند.
خلیل در ادامه گفت: نوع زندگی هر فردی اهداف او را تعیین می کند و بازیکنی برای خودش هدف گذاری می کند، بازیکنی که در تورنمنتی حضور دارد سعی می کند بهترین بازی های خود را به نمایش بگذارد و هر بازیکنی باید بداند که مهمترین وظیفه اش در هر تورنمنتی چیست که بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد، اگر بازیکنی بداند چه می خواهد و قرار است چه کار بکند آن وقت می تواند موثر واقع شود و بهترین و بالاترین عملکرد و کار اجرایی را پیاده کند.
بهترین بازیکن سال آسیا ادامه داد: امسال سال من بود به خاطر اینکه هم توانستم با تیم الاهلی به بالاترین مراحل باشگاهی برسم و هم با تیم ملی امارات به خوبی عمل کنم و اتفاقات خوبی ایجاد کنم، به همین دلیل احساس می کنم این جایزه می تواند پایان خوبی برای سال موفق من باشد.

عکس: امیر شجاعی

1078192

دیدگاه‌ها