کد خبر : 1286040 | 08 آذر 1394 ساعت 19:13 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل استیلی را دقیق به خاطر دارم

خاطره بازی ایران- آمریکا در تمرین ملوان

حضور ذهن و صحبت های جالب مربی دروازه بان های تیم ملی در تمرین ملوان، حمید استیلی سرمربی انزلی چی ها را غافلگیر کرد.

خاطره بازی ایران- آمریکا در تمرین ملوان
به گزارش "ورزش سه"، به دنبال حضور کادرفنی تیم ملی در تمرین تیم های لیگ برتری دن گاسپارت امروز در تمرین تیم ملوان شرکت کرد و دقایقی را با حمید استیلی صحبت کرد. از ملوان عزت الله پورقاز و محمدحسین کنعانی زادگان در تیم ملی حضور دارند و گاسپارت با حضور در تمرین ملوان وضعیت آنها را از نزدیک زیر نظر گرفت.
او زمانی که با حمید استیلی روبرو شد گفت: به شما بابت گل زدن به آمریکا تبریک می گویم. به خوبی آن لحظه تاریخی را به یاد دارم. بازی را نگاه می کردم. باید به شما و همینطور فوتبال ایران تبریک بگویم که پیراهنی که شما در آن در بازی برتن داشتید در موزه افتخارات فیفا نگه داری می شود.

1078196

دن گاسپار با اشاره به همکاری تیم ملی و باشگاهها گفت: ما از سوی سرمربی تیم ملی ماموریت داریم تا با مربیان باشگاهی گفتگو کنیم و وضعیت بازیکنان را در تیمهای باشگاهی شان مورد بررسی قرار دهیم. ملوان همیشه چه قبل و چه اکنون در تیم ملی بازیکن داشته و می دانیم که لیگمان ارتباط مستقیمی با عملکرد تیم ملی دارد.
به دلیل همزمانی تمرین ملوان با تمرین تراکتورسازی در انزلی، گاسپار در محل اقامت تیم تراکتورسازی با تونی اولیویرا درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفتگو کرد. او که به تنهایی برای زیرنظر گرفتن بازی تراکتور- ملوان به انزلی رفته است مدام به سوالاتی در مورد سرمربی تیم ملی هم پاسخ می دهد. این دقیقا همان وضعیتی است که مارکار آقاجانیان و اوسیانو کوروز که امروز بازی راه آهن- استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کردند هم دارند.
ملوان فردا در یکی از حساس ترین بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر برابر تراکتورسازی قرار می گیرد. بازی که اگر تراکتورسازی نتیجه نگیرد به احتمال فراوان تونی اولیویرا از این تیم اخراج خواهد شد. اولیویرا امیدوار است با پیروزی برابر ملوان تیمش را از بحران خارج کند.
گاسپار همچنین سری هم به اردوی تراکتور زد تا با تونی اولیویرا و کادر پرتغالی اش عکسی به یادگار بگیرد. تونی و پسرش به همراه دستیار و بدنسازش با گاسپار عکسی به یادگار انداختند.

 1078209

دیدگاه‌ها