کد خبر : 1286048 | 08 آذر 1394 ساعت 19:33 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال

نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه پیگیری شد.

نتایج هفته نهم لیگ برتر والیبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،  هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌هاظهر و عصر امروز پیگیری شد و طی آن تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در تهران جدال تیم‌های بانک سرمایه و کاله مازندران با حساب سه بر یک به سود  تیم تهرانی خاتمه پیدا کرد. در این دیدار جذاب و تماشایی شاگردان مصطفی کارخانه ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 22 به سود خود رقم زدند و تنها ست دوم را با امتیاز 25 بر 23 به میهمان خود واگذار کردند.

ثامن‌الحجج خراسان در اردکان مقابل آرمان ورزشی این شهر قرار گرفت و توانست با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد. شاگردان صبار قوچان‌نژاد ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 16 به سود خود تمام کردند و تنها ست دوم را با امتیاز 26بر 24 به میزبان واگذار کردند.

جدال شهرداری‌ها در ارومیه هم به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. بازی تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم ارومیه به پایان رسید تا این تیم همچنان بر صدر جدول رده‌بندی حضور داشته باشد.

نتایج بازی‌های هفته نهم به شرح زیر است.

بانک سرمایه 3 - کاله مازندارن 1

شهرداری ارومیه 3 - شهرداری تبریز 1

متین صالحین ورامین 3 - گهر کویر زاهدان صفر

آرمان ورزشی اردکان 1 - ثامن‌الحجج خراسان 3

پیکان 3 - بازرگانی جواهری گنبد صفر

آلومینیوم المهدی هرمزگان - سایپا (که این بازی در جریان است)

دیدگاه‌ها