کد خبر : 1286098 | 09 آذر 1394 ساعت 00:37 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دورتموندی ها به پیروزی مقابل اشتوتگارت

دو هافبک دورتموند از اینکه تیمشان امشب موفق شد با برد برابر اشتوتگارت، دو شکست قبلی مقابل کراسنودار روسیه در لیگ اروپا و هامبورگ در بوندسلیگا را به دست فراموشی بسپارد خوشحالند.

واکنش دورتموندی ها به پیروزی مقابل اشتوتگارت
به گزارش "ورزش سه"، امشب در ادامه هفته چهاردهم فصل جاری بوندسلیگا بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه پر گل 4 بر 1 اشتوتگارت را از پیش رو بردارد. بعد از پایان این مسابقه دو تن از هافبک‌های موثر دورتموند به بیان دیدگاه‌های خود در مورد بازی پرداختند:
اسون بندر:" من معمولا در پست 6 بازی می کنم اما امروز در میانه خط دفاعی به کار گرفته شدم که آن هم به خوبی نتیجه داد. بعد از آنکه 2-0 پیش افتادیم کارمان سخت شد و اشتوتگارت با حرکات سریع و بی‌امانش رو به جلو ما را تحت فشار گذاشت. ما باید نود دقیقه هوشیار باشیم. خوشحالم که این بازی را بردیم زیرا سه باخت پشت سر هم خیلی بد می‌شد."
گونزالو کاسترو:" عملکرد خوبی در معرض نمایش گذاشتیم. خوشحالم که تیم ما با روحیه جنگندگی از یک بازی سخت با موفقیت بیرون آمد. بعد از زدن گل دوم از سرعت‌مان کاسته شد اما در نیمه دوم بر توپ و میدان مسلط شدیم. من سعی می‌کنم پاسخ اعتمادی که مربی به من کرده را به خوبی بدهم. گلی که زدم آسان‌تر از پاس گلم به اوبامیانگ بود!"

دیدگاه‌ها