کد خبر : 1286128 | 09 آذر 1394 ساعت 10:13 | 61.3K بازدید | 15 دیدگاه

کفشگری اولین جدا شده تیم برانکو

از سوی سرمربی پرسپولیس مهرداد کفشگری در لیست 18 نفره پرسپولیس مقابل نفت قرار نگرفت تا گمانه زنی ها برای جدایی شماره 18 سرخ ها در نیم فصل جدی تر شود.

کفشگری اولین جدا شده تیم برانکو
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس در غیاب کمال کامیابی‌نیا ی محروم مقابل نفت هافبک دفاعی تخصصی ندارد، برانکو کفشگری را در لیست تیمش قرار نداد تا شایعات جدایی این هافبک شمالی در نیم فصل رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.

مهرداد کفشگری در این فصل کمتر از 200 دقیقه در ترکیب شاگردان برانکو قرار گرفته و آخرین بار با پیراهن پرسپولیس 17 دقیقه مقابل مربی سابقش علی دایی به میدان رفت. البته بازی پر انتقاد کفشگری مقابل سپاهان و درخشش کامیابی‌نیا از دلایل این نیمکت نشی مداوم است.

با اینکه گمان می‌رفت با محرومیت کامیابی‌نیا و مصدومیت نصفه و نیمه نوراللهی برانکو شانس دوباره ای به کفشگری برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل نفت بدهد اما سرمربی کراوات محمد رحمتی هافبک دفاعی 20 ساله پرسپولیس را بجای کفشگری در لیست 18 نفره تیمش قرار داده است.

کفشگری که مهره‌ای ثابت در دو فصل گذشته تیم پرسپولیس بود با این شرایط برای بازی کردن بیشتر به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا خواهد شد، سپاهان و صبای قم مشتریان جدی کفشگری در نیم فصل هستند. به ویژه صبا که با جدایی رضا حقیقی، دایی نیاز جدی به شاگرد سابقش دارد.

دیدگاه‌ها