کد خبر : 1286131 | 09 آذر 1394 ساعت 10:43 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

فقط باید ببریم

عین‌افشار: تعطیلات برای ما ضرر روحی است

دروازه بان سیاه جامگان اعتقاد دارد که بازی های پیش رویشان خیلی سخت است اما برای اینکه از این وضعیت در جدول رهایی پیدا کنند باید حداقل امتیاز را بگیرند.

عین‌افشار: تعطیلات برای ما ضرر روحی است
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن عین افشار در مورد شکست مقابل صبای قم گفت: ما با یک تیم بالای جدولی بازی داشتیم و می دانستیم که کار سخت است این بازی را خیلی خوب شروع کردیم موقعیت هم داشتیم اما توپ هایمان درون دروازه نمی رفت. آنها هم چند موقعیت داشتند. ما بعد از خوردن گل هم خوب کار کردیم. دو موقعیت داشتیم که یکی از آنها به تیر خورد یکی از آنها را حامد لک گرفت و متاسفانه در آخر باختیم.

او در مورد اینکه چرا چند بازی پشت سر هم شکست کسب کردند ادامه داد: امسال کلا شرایط سخت شده و تیم های رقیب ما در پایین جدول خیلی هم هستندو همین که بازی ها پیش رو ما سخت است ما در دیدار بعدی مقابل ذوب آهن قرار می گیریم و سپس در انزلی با ملوان بازی داریم و در دور برگشت با استقلال در آزادی بازی داریم. باید در نیم فصل دوم هر طور شده تیم را تقویت کنیم.

وقتی از گلر سیاه جامگان سوال شد چرا با وجود اینکه اکثر بازی هایشان را با تفاضل یک گل باخته اند گفت: در اکثر بازی هایمان تنها با تفاضل یک گل خورده بازی را واگذار کردیم. ما نباید گل بخوریم. در تبریز هم گل نخوردیم و یک امتیاز هم گرفتیم و همین قضیه به ما کمک کرد و به تیم ما شخصیت داد. شما خودتان می گویید که ما در دیدار با صبا خوب کار کردیم اما چه فایده وقتی که من 2 گل خوردم و تیمم باخت. واقعا نمی دانم چکار باید بکنیم فقط می دانم که باید بهترین باشیم. خیلی با تیم های بالای جدولی فاصله داریم و باید از این نقطه جدا شویم.

عین افشار در پایان در مورد تعطیلات لیگ افزود: اصلا با این تعطیلات موافق نیستم. آنقدر زیاد بوده خسته شدیم. تیم ما در بحران است و از این بحران خارج نمی شود مگر اینکه یک برد بیاورد. هر چه تعداد روزهای تعطیلی بیشتر شود به جز ضرر روحی هیچ چیز ندارد و در هر صورت کار ما را سخت می کند.

دیدگاه‌ها