کد خبر : 1286134 | 09 آذر 1394 ساعت 10:54 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

شماره ١٠ را خواستم و آن را به من دادند

بهزادی کریمی: از حامد لک تشکر ویژه دارم

هافبک صبای قم در اولین حضور مجددش در این تیم شروع فوق العاده ای داشت.

بهزادی کریمی: از حامد لک تشکر ویژه دارم
به گزارش "ورزش سه"، فرید بهزادی کریمی با دادن 2 پاس گل در دیدار مقابل سیاه جامگان مشهد مهره مثمرثمر تیمش و کمک کننده به پیروزی صبایی ها بود.

در تراکتورسازی شرایطم در حد متوسط هم نبود

خدا را شکر از زمانی که از  تراکتور آمدم انگیزه های زیادی دارم اما متاسفانه در تراکتور شرایطم خوب نبود و به شخصه برای خودم هم در حد متوسط هم نبود ولی در صبا راحت می توانم بازی کنم و خدا را شکر که اولین حضورم تاثیرگذار بود. نمی دانم چرا شرایط روحی من در تراکتورسازی مناسب نبود و در آن یک سال و نیم آنجا بودم آنقدر از لحاظ روحی زیر فشار بودم که نتوانستم خود واقعی ام را نشان دهم. شرایطی به نوعی شد که از آن تیم جدا شدم و به صبای قم آمدم. آنجا نمی توانستم جان بگیرم و شرایطم خوب نبود.

دوباره برای تیمی که مدیونش بودم به میدان رفتم

خدا را شکر بازی با سیاه جامگان دیدار خوبی بود و من مجددا به تیمی که مدیونش بودم بازی کردم. من از صبای قم فوتبالم را شروع کردم و خوشحالم که اولین برد خارج از خانه ما هم رقم خورد، خیلی انگیزه داشتیم و قطعا تیمی که با علی آقا بسته شده تیم خوبی است.گرچه در دیدار مقابل سیاه جامگان موقعیت های زیادی خراب کردیم ولی این هماهنگی رفته رفته بیشتر ایجاد می شود و تیم به حالت عادی می رسد.

هماهنگ و بهتر می شویم

در مورد پاس گل هایی که دادم و پاس دوم باید بگویم که به هر حال ما در تیم نبودم و در کنار بچه ها زیاد کار نکردم بنابراین نمی توانم بگویم که آنها را چشم بسته در زمین پیدا می کنم ولی یک لحظه دیدم که بازیکنانمان از پشت می آید و من هم پاس گل را به او دادم و او از موقعیتش استفاده کرد. مطمئن باشید که اگر با بچه ها هماهنگ شوم شرایط بهتری پیدا خواهم کرد.

تقاضا کردم شماره 10 را به من بدهند

من سالی که سرباز شدم همچنان با تیم صبا تمرین می کردم آن موقع شماره 14 می پوشیدم ولی وقتی برگشتم تقاضا کردم شماره 10 را به من بدهند که همین طور هم شد.

تراکتوری ها را از ته دلم دوست دارم

من هنوز هم بازی های تراکتورسازی را پیگیری می کنم  خیلی دلم برای کادرفنی و هم تیمی هایم تنگ شده و آنها را از ته دلم دوست دارم.

برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنیم

ما با آقای دایی برای کسب سهمیه می جنگم و در واقع خیلی خوب است که به قهرمانی برسیم ولی اولویت اولمان گرفتن سهمیه آسیایی است.

حامد لک هم مثل من اینجا آرامش دارد

واقعا از حامد لک تشکر می کنم پارسال هم در تراکتورسازی با هم بودیم او هم همانند من شرایط روحی سختی در آنجا داشت. تشکر ویژه می کنم که به موفقیت های صبا کمک زیادی کرده و در امر گلری موفق بوده.

دلیر دوست داشتنی و کامدار زحمتکش بود

در مورد دیدار با هم تیم های سابقم که الان در سیاه جامگان بازی می کنند باید بگویم خدا را شکر یک سال خوب را با دلیر و کامدار پشت سر گذشتم. محسن دلیر از بچه های دوست داشتنی تراکتور و احمد هم جزو زحمتکش های این تیم بود و حقش نبود اینطور از تیم بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها