کد خبر : 1286146 | 09 آذر 1394 ساعت 11:23 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع الاهلی همچنان درگیر کشاله ران

منتظری یک ماه دور از میادین فوتبال

مدافع ملی پوش ایرانی هنوز از بند مصدومیت قبلی رهایی پیدا نکرده بود که دوباره آسیب دید تا این بار هم برای مدتی طولانی حضور در میادین را از دست بدهد.

منتظری یک ماه دور از میادین فوتبال
به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری بعد از چند هفته غیبت از سوی زلاتکو کرانچار در ترکیب الاهلی برابر العربی به میدان رفت اما تنها 22 دقیقه در زمین دوام آورد و این بار با آسیب دیدگی شدیدتر جای خود را به بازیکن دیگری داد تا نگرانی ها از بابت غیبت طولانی تر او مدیران و مربیان الاهلی را در بر بگیرد. مدافع ملی پوش ایرانی طی روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تیمش در دو مرحله MRI انجام داد تا وضعیت آسیب دیدگی اش مشخص شود که باشگاه هنوز موضع رسمی خود در قبال این بازیکن را اعلام نکرده است.

خود منتظری که خیلی دوست دارد به ایران بازگردد تا زیر نظر پزشکان داخلی به رفع مصدومیتش بپردازد بعد از این که قطری با حضور او در تهران مخالفت کردند در تماسی که با دکتر نوروزی پزشک استقلال داشت وضعیت مصدومیتش را تشریح کرد و مدعی شد این بار هم از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شدید شده است. همان آسیب دیدگی مزمن و قدیمی که جام ملت های آسیا را از او گرفت و اجازه نداد تا این بازیکن تیم ملی را برابر ترکمنستان و گوام همراهی کند.

با تعاریفی که پژمان از مصدومیت جدید خود داشت پیش بینی می شود او حداقل برای یک ماه از میادین دور بماند گرچه گفته می شود اگر در MRI منتظری پارگی بیشتری دیده شود ممکن است او برای دو ماه نیز از میادین دور بماند که همه چیز امروز بعد از ظهر مشخص می شود اما آن چه محرز است این که پژمان برای چند هفته ای از ترکیب الاهلی دور خواهد بود و این اتفاق هم تنها به خاطر عجله این بازیکن و کرانچار برای بازگشت زودهنگام به میادین فوتبال بود.

دیدگاه‌ها