کد خبر : 1286151 | 09 آذر 1394 ساعت 11:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هر ١٠٠ بازی یکبار از این گل ها می خوریم

عبدی: باید از شرمندگی تارتار در بیاییم

کاپیتان راه آهن می گوید یاد گرفته ام در روزهای سخت چگونه برخورد کنم.

عبدی: باید از شرمندگی تارتار در بیاییم
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در مورد اینکه چرا راه آهن مجددا دچار شکست شد گفت: واقعا در این چند هفته بد نتیجه گرفته ایم در بازی های قبلی خودم می گفتم تیم حریف بهتر بود و مستحق شکست بودیم اما در دیدار دیروز مقابل استقلال خوزستان مستحق شکست باخت نبودیم و من در مصاحبه مربی ها خواندم که از ما رضایت داشتند. آنها روی پاس گلی که دروازه بانشان داد یک ضرب توپ را استوپ کردند و درون دروازه ما نشست، این اتفاق ممکن است هر 100 بازی یک بار اتفاق بیافتد و متاسفانه ما این بدشانسی را آوردیم.

او در همین باره ادامه داد: در بازی دیروز احساس خیلی خوبی در زمین داشتم شب قبل از بازی هم با اجازه مربیان بچه های تیم خودشان در هتل جلسه گذاشتند و هر کس مشکلی داشت برطرف کرد ولی ما با یکی از 3 تیم بالای جدول بازی داشتیم اما با این حال آنها روی تک موقعیتشان به گل رسیدند. واقعا جزو روزهایی بود که بدشانس بودیم، بعد از بازی با ذوب آهن و سپاهان و شکست مقابل آنها به کل ناامید شده بودم ولی دیروز امیدوارم شدم چون خوب بازی کردیم و مطمئنا خدا زحمات ما را بی جواب نمی گذارد.

عبدی در پایان افزود: خدا را شکر تمام مجموعه ما سالم هستند و مصدوم ندادیم و تمریناتی که در هفته گذشته کردیم عالی بود باید همین روند را ادامه دهیم و از شرمندگی مربی هایمان در بیاییم. ما از این روزهای سخت زیاد داشته ایم و یاد گرفته ایم که چگونه باید آنها را سپری کنیم.

دیدگاه‌ها