کد خبر : 1286185 | 09 آذر 1394 ساعت 13:39 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: سازمان لیگ باید نگران سلامت بازیکنان ما باشد

چون اهل لابی نیستم، بازی‌مان به تعویق نیفتاد

رضا مهاجری سرمربی پدیده معتقد است که اختلال در پروازهای مشهد به اصفهان، سازمان لیگ می‌بایست بازی را یک روز و یا حداقل یک ساعت به تعویق می‌انداخت.

چون اهل لابی نیستم، بازی‌مان به تعویق نیفتاد
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من برای احترام به برنامه ریزی سازمان لیگ بازیکنانمان را طی سه پرواز به اصفهان فرستادیم. بازیکنان ما از 7 شب در فرودگاه بودند و نهایتاً تا همه به اصفهان بروند و در هتل اقامت پیدا کنند، بازیکنان ما تازه 6 صبح خوابیدند و بازی ساعت سه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: خود من، آقای سرآسیابی و وطن‌خواه از دیروز پیگیر سازمان لیگ هستیم تا بازی را یک روز به تعویق بیندازند یا حداقل یک ساعت آن را دیرتر برگزار کنند. ولی هیچ جوابی نگرفتیم.

وی افزود: من کاری با نتیجه و برد و باخت این بازی ندارم. از لحاظ بدنی الان بازیکنان من خسته هستند و احتمال مصدومیت در آنها بالا می‌رود. این مساله با روحیه ورزش هم مغایرت دارد.

مهاجری با اشاره به تعویق چند بازی گفت: بازی گذشته ما با راه آهن یک روز به تأخیر افتاد، این هفته هم بازی نفت و پرسپولیس یک روز به عقب افتاد. حالا اینکه با این شرایط بازی ما چرا نباید تأخیر داشته باشد به این خاطر است که ما می‌خواهیم سلامت کار کنیم. اهل لابی نیستیم و به قانون احترام می‌گذاریم.

سرمربی پدیده، افزود: ما امسال با شرایط تعطیلی‌های پیاپی لیگ به خاطر تیم ملی کنار آمدیم. اما این همکاری با سازمان لیگ یک جاده دو طرفه است. وقتی قرار است بعد از بازی‌های امروز لیگ 14،15 روز تعطیل باشد فکر نمی‌کنم تعویق یک روزه بازی مشکلی برای کسی پیدا کند.

دیدگاه‌ها