کد خبر : 1286256 | 09 آذر 1394 ساعت 17:25 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند باید دقیقا در این بازی برمی‌گشت

منصوریان: 4 روز دیگر 44 ساله می‌شوم

علیرضا منصوریان سرمربی نفت به این گزاره که تیمش در مقابل پرسپولیس خوش‌شانس بوده عقیده ندارد.

منصوریان: 4 روز دیگر 44 ساله می‌شوم
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی نفت که پس از کنفرانس مطبوعاتی در میکسدزون  با خبرنگار "ورزش سه" صحبت می‌کرد، درباره اینکه با خوش شانسی از پرسپولیس امتیاز گرفته گفت: ما فقط در نیمه اول خوش شانس بودیم اما در نیمه دوم نه چون کنترل بازی را در دست گرفتیم و مالکیت هم با ما بود.
او درباره پنالتی طارمی هم گفت: پنالتی روی هنر مهدی طارمی به دست آمد و بیرانوند هم به خوبی این ضربه را مهار کرد. بعد از اینکه پنالتی را از دست دادند، به ایمان مبعلی گفتم الان وقتش شده که ما گل بزنیم چون پرسپولیس احساسی بازی می‌کند و تیمشان دو تکه شده بود. یک تکه به دنبال گل زدن و نفرات دیگر هم عقب ایستاده بودند  و دفاع می‌کردند که ما باید از این فرصت استفاده می‌کردیم و البته یک گل هم زدیم.

منصوریان ادامه داد: پرسپولیس و استقلال تیم بازی‌های بزرگ هستند، اما من شرایط سخت‌تری داشتم. تیمم 4 روز استراحت کرده بود در حالی که پرسپولیس 9 روز. تازه ما یک ماراتن مقابل استقلال داشتیم و من باید از نظر روحی و بدنی تیمم را برمی‌گرداندم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در بازی استقلال از بیرانوند استفاده می کرد گفت: به نظر من بیرانوند دقیقا باید در این بازی به ترکیب ما برمی‌گشت. اگر علی بیرانوند توی گل بود، نهایتا دو پنالتی می گرفت که استقلال خودش این پنالتی ها را به اوت زد و این شانس را به ما داد اما ما از شانسمان استفاده نکردیم. حالا چه با بیرانوند و چه با شیخ ویسی.

او درباره استفاده از تجربه‌اش در بازگرداندن بیرانوند و خنثی کردن تاکتیک‌های برانکو هم گفت: برانکو مربی بزرگی است و وقتی من بازی می‌کردم مربی تیم‌ملی بوده اما من هم  4 روز دیگر 44 ساله می‌شوم و بی‌تجربه نیستم!

دیدگاه‌ها