کد خبر : 1286271 | 09 آذر 1394 ساعت 17:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان تیمی نیست که به روز آخر کشیده شود

استیلی: حق به حق دار نرسید

سرمربی ملوانی ها می گوید برای تمام بازیکنان ایجاد موقعیت شد اما آنها نتوانستند گلزنی کنند، من نمی توانم جای بازیکنان گلزنی کنم.

استیلی: حق به حق دار نرسید
به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در نشست خبری پایان بازی تیمش در مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: ما در نیمه اول حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم در نیمه دوم هم باید قبول کنیم که از حریف بهتر بودیم، ما در این بازی فرصت سه یا چهار پاس دادن به یکدیگر هم به حریف ندادیم، بالای هفت موقعیت گل داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم، بازی با سایپا هم همینطور بود، 50 درصد ترکیب ملوان در پانزده دقیقه آخر این بازی بسیار جوان بود.

او ادامه داد: در این بازی در نهایت حق به حق دار نرسید، من شنیده ام گل آنها آفساید بود و یک خطای پنالتی هم برای ما گرفته نشد، علاوه بر تمام این ها باید بگویم که من نمی توانم بروم در بازی گل بزنم، روند فوتبالی ما خیلی خوب بود اما روند نتیجه گیری ما اصلا، ما در این دو بازی باید 6 امتیاز می گرفتیم.در مقابل سایپا نیز به همین ترتیب بودیم.

وی در رابطه با کمبود مهاجم در تیمش گفت: فرزاد حاتمی آسیب دیده بود و ما او را با یک جلسه تمرین به این بازی آوردیم، بازیکن مهاجم نداریم، جالب اینجاست که در این بازی برای تمام بازیکنان ما موقعیت ایجاد شد اما من مربی نمی توانم به جای آنها گلزنی کنم.

او در رابطه با تعویض حاتمی گفت: فرزاد آسیب دیده بود وگرنه دیوانه نبودیم که او را تعویض کنیم.

استیلی در رابطه با استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: بازیکنان جوان ما دارند اضافه می شوند، این بازیکنان فوق العاده اند اما باید نتیجه هم بگیریم، ما شرمنده مردم هستیم اما مردم انزلی فوتبال را می فهمند و می بینند ما داریم خوب بازی می کنیم. من به بچه ها هم در رختکن گفتم، فقط به فکر هواداران باشند چرا که آنها در هرحال از ما حمایت می کنند.

سرمربی ملوانی ها در رابطه با به روز آخر کشیده شدن تکلیف تیبمش گفت: تیم ما تیمی نیست که به روز آخر کشیده شود، ملوان دارد آرام آرام شرایط بهتری پیدا می کند، باید نفرات بیشتری را بیاوریم، چه من باشم چه نباشم این تیم باید نتیجه بگیرد و می گیرد.

او در پایان گفت: تراکتور 4 بازیکن خارجی داشت که بالغ بر 5 میلیارد هزینه آنها بود، البته من به فوتبال این بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنانی که در نیمه اول اجازه ندادند آنها به زمین ما بیایند و در نیمه دوم نیز کاملا حریف را کنترل کرده بودند، آنها فقط در یک صحنه اشتباه کردند که از شانس بد همه ما همان موقعیت هم گل شد.

دیدگاه‌ها