کد خبر : 1286272 | 09 آذر 1394 ساعت 18:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده: حق دارندهواداران ناراضی باشند

کوروش بختیاری زاده می گوید در جریان اعتراض چاگو نیست اما او همچین حقی ندارد که پس از تعویضش اعتراض بکند.

بختیاری زاده: حق دارندهواداران ناراضی باشند
به گزارش"ورزش سه"، کوروش بختیاری زاده در کنفرانس پس از بازی با استقلال اهواز که با برد تیمشان همراه شد این چنین گفت :

برد همیشه خوب است

بازی خوبی بود. دو تیم دوست داشتند حمله کنند و فوتبال  خوب بازی کنند. تیم ما فرصت های زیادی داشت اما با توجه به فشاری که روی بازیکنان ما بود نتوانستیم خوب عمل کنیم. فشار زیاد روی بازیکنان ما سبب شد که با استرس بازی کنند. اگرهواداران ناراضی باشند حق دارند،چیزی در فوتبال و جامعه وجود دارد که خوب نیست. منظورم همین فشارهایی است که روی تیم وجود دارد و این اعتراضات که به تیم می شود. در هر حال برد همیشه خوب است و روحیه تیم را بهتر می کند البته باخت هم نباید ما را ناامید کند.

در جریان اعتراض چاگو نیستم

در جریان اعتراض چاگو نیستم اما کلا چنین حقی ندارد. اگر اعتراضی کرده من متوجه نشده ام و به همین خاطر نمی توانم نظری بدهم.

نمی توانیم زیاد تعطیل باشیم

نمی توان مدت زیادی تعطیل باشیم. زیرا باید با تیم کار کنیم تا به شرایط خوب بازگردیم.

چهار بازیکن ایرانی مد نظر ماست

در نیم فصل برخی بازیکنان همیشه به دنبال رضایت از باشگاه هستند. در هر حال لازم است چند بازیکن بگیریم. ما می توانیم یک بازیکن اروپایی و یک آسیایی به ترکیب خود اضافه کنیم. تلاش می کنیم نفراتی با کیفیت بگیریم. دو سه بازیکن مورد نظر ما هستند. البته چهار بازیکن ایرانی نیز مد نظر ما هستند که اگر بتوانیم آن ها را به خدمت خواهیم گرفت.

پاسخ هوادار فولاد را نمی دهم

کسانی که باعث شدند آن  اتفاقات رخ دهد هوادار فولاد نیستند. البته یک سری اراذل و اوباش در تلاش هستند که تغییراتی ایجاد کنند  اگر هوادار فولاد به من چیزی بگوید من هرگز در پاسخ وی کاری نمی کنم.  زیرا آن ها حق دارند در هر شرایطی انتقاد کنند.

دیدگاه‌ها