کد خبر : 1286275 | 09 آذر 1394 ساعت 18:06 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت غریبی بخاطر خستگی سفر بود

مهاجری: توان مقابله با ذوب را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد،گفت : این تیم بر خلاف بسیاری از باشگاه ها، مطیع تصمیمات فدراسیون فوتبال است و همیشه تاوان اخلاق حرفه ای خود را می دهد.

مهاجری: توان مقابله با ذوب را نداشتیم
به گزارش "ورزش سه"،رضا مهاجری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت : تیم پدیده در فصل جاری لیگ برتر بیشترین لطمه را از سوی داوری دیده است اما بر خلاف برخی از باشگاه ها، جار و جنجالی نکرده است.

وی ادامه داد : باشگاه پدیده از 10 روز قبل بلیت سفر به اصفهان را رزور کرده بود اما یک روز قبل پرواز ما کنسل شد و کادر فنی و بازیکنان تیم پدیده مجبور شدند در سه پرواز راهی اصفهان شوند.

مهاجری گفت: در نامه ای به سازمان لیگ خواستار تاخیر یک روزه برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن شدیم اما این سازمان با درخواست ما مخالفت کرد. این در حالی است که ما همیشه به تصمیمات سازمان لیگ احترام گذاشته ایم.

سرمربی تیم پدیده به تعطیلات متوالی فصل جاری لیگ برتر اشاره کرد و افزود : آمار مصدومان به دلیل توقف های چند باره رقابت ها افزایش یافته است به طوری که عصر امروز میلاد غریبی در دقیقه 10 بازی دچار آسیب دیدگی شد تا روند بازی تیم پدیده تغییر کند.

وی با بیان اینکه آخرین گروه تیم پدیده بامداد امروز به اصفهان رسید، ادامه داد : بازیکنان ما توان مقابله با تیم حرفه ای ذوب آهن را نداشتند و برابر حریف دچار اشتباهات فراوانی به خصوص در نیمه دوم شدند.

مهاجری در پایان گفت : کادر فنی تیم پدیده می دانست که بازیکنان در نیمه دوم قدرت رویارویی برابر ذوب آهن را ندارند به گونه ای تمرکز و توان جسمانی آنان در نیمه دوم کاهش یافت تا حریف به راحتی به پیروزی دست یابد.

دیدگاه‌ها