کد خبر : 1286292 | 10 آذر 1394 ساعت 11:53 | 179.2K بازدید | 33 دیدگاه

تساوی اعصاب خرد کن چگونه رقم خورد؟

اینها ترمز پرسپولیس را کشیدند! (گزارش تصویری)

پرسپولیسی ها در بازی برابر نفت نیز نتوانستند از موقعیت های ایجاد شده استفاده کنند و در نهایت با نتیجه تساوی بازی را به اتمام رساندند.

اینها ترمز پرسپولیس را کشیدند! (گزارش تصویری)
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها در بازی امروز خود از هفته سیزدهم لیگ برتر نیز نتوانستند موفق ظاهر شوند و از موقعیت های ایجاد شده خود را به گل تبدیل کنند. مهاجمان پرسپولیس در بازی های لیگ پانزدهم آن قدری که موقعیت ایجاد کردند نتوانستند از آنها استفاده کنند و به نوعی می توان پاشنه آشیل این تیم را در لیگ پانزدهم عدم استفاده از موقعیت ها دانست موقعیت هایی که شامل پنالتی ها نیز می شود، سرخ پوشان تاکنون تنها دو پنالتی از شش پنالتی خود را به گل تبدیل کردند و بازی این تیم برابر نفت را می توان به نوعی گل سرسبد ناکامی مهاجمان سرخ دانست، مهاجمانی که همانطور که در تصویر پیداست مانده اند چرا اتفاقی که باید، نیفتاده است.

1078389

ناکام ترین بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر نفت را با هم مرور می کنیم:

علی علیپور: یکی از مهاجمان پرسپولیسی ها در این بازی و از امیدهای اصلی برانکو برای پیروزی در بازی برابر نفت نتوانست انتظاری که از وی می رفت را جوابگو باشد، وی در این بازی چند فرصت را از دست داد که یکی از آنها در دقیقه 85 بود.

1078397

مهدی طارمی: مرد اول این روزهای پرسپولیس در این بازی نیز توانست برای این تیم پنالتی بگیرد و همان پنالتی را از کف بدهد. وی نیز به مانند دیگر مهاجمان پرسپولیس جزء ناکامان بزرگ این بازی لقب گرفت.

1078394

جری بنگستون: مهاجم هندوراسی پرسپولیس که هنوز طعم گل خاطره انگیز خود در دربی را زیر زبان دارد، در این بازی نتوانست برای تیمش کاری را از پیش ببرد.

1078393

فرشاد احمدزاده: هافبک مورد علاقه برانکو که پاس تنها گل پرسپولیسی ها را در این بازی ارسال کرد در این بازی قطعا آن بازیکنی نبود که پرسپولیسی ها نیاز دارند، وی نتوانست در این بازی، خصوصا در نیمه دوم در حد انتظار ظاهر شود.

1078395

رامین رضاییان: مدافع پرسپولیسی ها که در بازی های اخیر این تیم توانسته روندی ثابت را برای به وجود بیاورد در صحنه گل نفتی ها در متن ماجرا حضور داشت، صحنه ای که شاید او می توانست بهتر عمل کند و پرسپولیسی ها این گل را دریافت نکنند.

1078396

... و علی رضا بیرانوند
گلر سابقا مغضوب نفتی ها در بازی برابر سرخ پوشان توانست نهایت تلاش خود را برای از کار انداختن موقعیت های این تیم به کار ببندد. وی علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی، در چند موقعیت نیز مانع از گلزنی پرسپولیسی ها شد تا مرد اول این بازی لقب بگیرد و نام خود را بعد از هفته ها بر سر زبان ها بیندازد.

1078382

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها