کد خبر : 1286306 | 09 آذر 1394 ساعت 19:32 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز تساوی مدعیان

نتایج هفته هفدهم رقابت های دسته اول

پرونده هفته هفدهم رقابت های دسته اول آزادگان با پیروزی پرگل شهرداری اردبیل برابر نفت آبادان ، تساوی تیم های بالای جدولی فجر سپاسی ، پیکان ، خونه به خونه و مس و شکست ایران جوان و ماشین سازی به پایان می رسد.

نتایج هفته هفدهم رقابت های دسته اول
به گزارش "ورزش سه"، پرونده هفته هفدهم رقابت های دسته اول آزادگان با پیروزی پرگل شهرداری اردبیل برابر نفت آبادان ، تساوی تیم های بالای جدولی فجر سپاسی ، پیکان ، خونه به خونه و مس و شکست ایران جوان و ماشین سازی به پایان می رسد.
*در مهمترین بازی امروز که در کرمان برگزار شد تیم های مس و خونه به خونه پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند. با این تتیجه خونه به خونه 30 امتیازی شده و در رده سوم باقی ماند و مس هم با 29 امتیاز پشت سر این تیم قرار دارد.
*تیم صدر جدولی فجرسپاسی در شیراز برابر فولاد یزد با نتیجه 1-1 متوقف شد. ابراهیم صالحی (73) برای فجر گلزنی کرد و قاسم گروهی هم (85) گل تساوی یزدی ها را درون دروازه میزبان جای داد.
*فجری ها بسیار خوش اقبال بودند که با این تساوی صدرنشینی را از دست ندادند زیرا در همدان تیم پاس این شهر موفق شد تیم پرمهره و متمول پیکان را متوقف کند تا کماکان تیم تهرانی بعد از فجر در رده دوم باقی بماند.
*تیم رده پنجمی آلومینیوم اراک که تلاش زیادی برای حضور در بین سه تیم اول جدول داشت در رشت و در دیدار با داماش این شهر به نتیجه 1-1 رضایت داد. سعید طالبی (16) برای دامش گلزنی کرد و جواد مولایی هم (26) زننده گل تساوی بود.
*دیدار تیم های گیتی پسند و ماشین سازی تبریز که در اصفهان برگزار شد به لطف درخشش و گلزنی یزدان عباسیان (35 و 70) با نتیجه 1-2 به سود میزبان تمام شد. تنها گل ماشین سازان را جعفر برزگر (4+90) به ثمر رساند.
*مس رفسنجان که سه – چها هفته ایی است نتایج خوب می گرد در بازی هفدهم خود در حالیکه میهمان پارسه بود با نتیجه 1-2 میزبانش را مغلوب کرد. مرتضی رنجبر (77) روی ارسال کرنر گل پارسه را به نام خود نوشت. حمید نعمتی (28) و سید کاظم حیات منش (89) گل های مس را به ثمر رساندند.
*سنگین ترین شکست هفته هفدهم به نام نفت آبادان و کارلوس مانوئل ؛ سرمربی پرتقالی این تیم نوشته شد. نفتی که در اردبیل میهمان شهرداری این شهر بود برای اولین بار در طول فصل جاری چهار بار دروازه اش روی پاشنه چرخید. حالاکارلوس مانوئل که با ثبت این شکست سنگین به درب خروجی باشگاه نزدیکتر از همیشه شده باید به فکر جمع و جور کردن چمدان و تهیه بلیت بازگشت به پرتقال باشد. مهران موسوی (16) ، حمید خدابنده لو (24 و 88) و پیمان رجبر (79) گل های شهرداری را درون دروازه نفت جای دادند و محمد شادکام (54) هم تنها گل نفت را به نام خود ثبت کرد.
*تیم نساجی که هفته قبل در رفسنجان با 4 گل مغلوب مس این شهر شده بود امروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر طی یک بازی پرگل از سد تیم گل گهر سیرجان عبور کرد. در این دیدار پنج بار توپ از روی خط دروازه ها عبور کرد که سهم نساجی سه گل و سه امتیاز بازی بود.حسن امامیان (4) ، عیسی پرتو (75) و حمید کاظمی (89) گل های نساجی را درون دروازه گل گهر جای دادند. زننده گل های تیم گل گهر هم محمد باقر شعبانی (31) و احسان تاییدی (43) بودند.
*فرزاد حافظی ؛ سرمربی نفت مسجد سلیمان که به دلیل نتایج ضعیف نفت این روزها منتقدان زیادی دارد با تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان فرصتی طلایی برای کم کردن انتقادها از نفت و خودش را از دست داد. اکبر صغیری بهترین گلزن آلومینیوم در دقیقه 22 دروازه نفت را گشود. این تیجه تا آخرین ثانیه های بازی باقی مانده بود و نفت تا شکست فاصله ایی نداشت ولی داور مسابقه در آخرین لحظه بازی با اعلام ضربه پنالتی به سود نفتی ها به داد میزبان رسید. زیرا فرشید علیزاده پنالتی زن نفت با گل کردن ضربه پنالتی در دقیقه 5+90 باعث شد تا بازی 1-1 تمام شود.
*یکی دیگر از نتایج قابل توجه در این هفته پیروزی مقتدرانه خیبر خرم آباد آنهم در دیدار بیرون از خانه با ایران جوان بوشهر بود. فرشاد امامی (64 - پنالتی) ، مهدی علیخانی (72) و محمود قائد رحمتی (3+90) گلزنان خیبر در دیدار با ایران جوان بودند.

دیدگاه‌ها