کد خبر : 1286409 | 10 آذر 1394 ساعت 09:02 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتورسازی تونی را پیر کرد (عکس)

فشار زیادی روی دوش سرمربی پرتغالی تراکتورسازی است که توانسته آنها را تحمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، تونی اولویرا سه مقطع در تراکتورسازی حضور داشته است. سرخ پوشان تبریز لیگ دوازدهم را با او آغاز کردند و در حالی که با این مربی در رده دوم جدول بودند با وی قطع همکاری کردند تا این مربی پرتغالی به کشورش بازگردد و خاطرات تلخی بر خلاف هوادارانی که همواره از آنها تمجید کرده، از مسئولان تراکتورسازی داشته باشد و همراه خود ببرد.

1078496

در دور برگشت لیگ سیزدهم که مجید جلالی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا داد تونی دوباره هدایت این تیم را در دست گرفت و توانست با قهرمانی در جام حذفی خاطره خوشی را نزد پرشورها بر جای بگذارد اما او در پایان فصل که قراردادش تمام شد از تراکتورسازی رفت.

تونی باز هم به ایران آمد و مجددا سرمربیگیری تراکتورسازی را گرفت اما بعد از اخراجش در نخستین مرتبه این بار خاطرات تلخ‌تری در انتظارش بود. وی در دور برگشت فصل گذشته با رفتن خطیبی به تیم سابقش بازگشت و با این تیم در آن بازی دراماتیک با نفت لحظاتی پس از پایان آخرین دیدار فصل تا خوشحالی قهرمانی پیش رفت اما به یکباره.... اتفاقاتی که رخ داد او را پیر کرد.

1078497

با توجه به علاقه هواداران تراکتورسازی تونی این فصل هم در ایران ماندنی شد اما گویا مسئولان این باشگاه کمی با او همسو نبودند تا همواره تونی چهره‌ای در هم در این فصل داشته باشد و نتواند با آرامش خاطر کار کند. حالا که زمزمه‌های جدایی تونی از تراکتورسازی شنیده می‌شود چهره او دیدنی است! ناراحتی و فشارهایی که از نایب قهرمانی سال گذشته ادامه داشته دیروز می‌شد در بازی با ملوان در چهره این مربی پرتغالی دید. کسی که زمان اولین حضورش در ایران انقدر پیر نبود...

دیدگاه‌ها