کد خبر : 1286447 | 10 آذر 1394 ساعت 12:05 | 40.3K بازدید | 37 دیدگاه

پرسپولیس تاوان جوانگرایی اش را می دهد

درخشان:اشکان راست است؛ از دژآگه بهتر بودم

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که اگر نسل جوان بازیهای او را به یاد می آوردند، قطعا او نفر اول بهترین هافبک چپ بعد از انقلاب می شد.

درخشان:اشکان راست است؛ از دژآگه بهتر بودم
درخشان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:  سال پیش هم پرسپولیس همین مشکل را داشت ما حمله می کردیم و گل نمی زدیم و همه توقع داشتند که من سرمربی بروم و گل هم بزنم. اما امسال شرایط فرق کرده و همه می گویند چرا بازیکنان پرسپولیس گل نمی زنند.

او ادامه داد: البته این نکته را هم باید بگویم که پرسپولیس جوانگرایی کرده و باید بادانیم که هر جوانگرایی تاوانی دارد. تفاوت بازیکن جوان و با تجربه در همین اشتباهات و استفاده نکردن از موقعیتها است.

وی افزود: من امیدوارم و آرزو دارم که مهاجمان پرسپولیس در ادامه دقت بیشتری کنند و از فرصتهای به دست آمده استفاده کنند تا پرسپولیس به جایگاه حقیقی اش بازگردد.

درخشان در مورد انتخاب بهترین هافبک چپ در برنامه 90، گفت: نسلهای جدید یادشان نمی آید که ما در گذشته چطور فوتبال بازی می کردیم. طبیعتا اگر بر خلاف این بود نتیجه دیگری رقم می خورد. چون خیلی فرق هست میان اینکه شما بازی یکی را از نزدیک دیده باشی و آن را لمس کرده باشی با اینکه از بقیه بشنوی. به نظر من این مساله در انتخبات خیلی تاثیر داشت.

او با اشاره به حضور اشکان دژآگه در این لیست، افزود: پست دژآگه، هافبک راست است و فکر می کنم به اشتباه او را در میان هافبکهای چپ قراردادند. در نسل جدید ما هافبک توانمند و فوق العاده در جناح چپ نداریم و تغییرات در این پست زیاد انجام می شود. من در این پست 12 سال بازی کردم.

«من به خودم رای می دهم» او ادامه داد: اگر به کسی جسارت نشود من در این لیست به خودم رای می دادم. البته ابراهیم قاسمپور هم خیلی هافبک خوبی بود.

دیدگاه‌ها