کد خبر : 1286452 | 10 آذر 1394 ساعت 12:30 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

حاشیه سازی برای تراکتور را تمام کنید

ایران‌پوریان: تعطیلی‌های لیگ زشت است!

کاپیتان تراکتورسازی می‌گوید با وجود این همه تعطیلی نباید انتظار لیگ با کیفیت داشت.

ایران‌پوریان: تعطیلی‌های لیگ زشت است!
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان گفت: کیفیت زمین انزلی اجازه نمی‌دهد هیچ تیمی در آنجا بازی خودش را بکند بخصوص تیم‌هایی مثل ما که روی زمین کار می‌کند. شرایط زمین و چمن بد بود و اینکه چمن زیر پای آدم حرکت می‌کرد و در آن شرایط بازی کردن سخت بود، خدا را شکر توانستیم امتیاز بگیریم و از فرصتمان استفاده کنیم.

او در همین‌باره ادامه داد: خیلی به این برد احتیاج داشتیم، دو نیمه متفاوت را تجربه کردیم. نیمه اول ملوان خوب بود، نیمه دوم ما بهتر بودیم.

مدافع تراکتورسازی که یک توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و محمدرضا اخباری و تراکتور را نجات داد در این‌باره می‌گوید: خدا کمک کرد و من گردنم و پشت سرم را گذاشتم و توپ را بیرون کشیدم، خدا را شکر که گل نشد، خیلی سخت بود که آن توپ را بیرون بکشم خودم هم نفهمیدم که این کار را چگونه انجام دادم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد وقفه مجدد لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا نمی‌فهمم دلیل این همه تعطیلی چیست یک هفته بازی کردیم 9 روز تعطیل بودیم بعدش مقابل ملوان قرار گرفتیم حالا دوباره تعطیل هستیم. واقعا این مساله زشت است و برای ما خسته‌کننده شده این همه تعطیلی را کجای دنیا دیده‌اید با این حساب نباید توقع داشته باشیم که شرایط لیگ ما ایده‌آل و با کیفیت باشد و یا اینکه بخواهیم پدیده‌ای رو کنیم و همچنین روی تیم‌ملی تاثیر می‌گذارد. خودشان نمی‌خواهند که لیگ ما خوب باشد.

ایران‌پوریان در مورد اینکه شنیده می‌‌شود قرار است تونی به زودی از جمع آنها جدا شود و باشگاه مربی دیگری را برای هدایت تراکتورسازی انتخاب کند افزود: من خودم این موضوع را از این ور و آن ور شنیده ام. ان‎شاءالله این همه حاشیه‌ای که برای تراکتورسازی می‌سازند تمام شود من نمی‌دانم چرا روی تیم ما زوم کرده‌اند. ملوان هم این هم سرباز دارد، فجرسپاسی و نیروی زمینی هم همین‌طور کمی هم به آن تیم‌ها بپردازید و روی آنها زوم کنید. خسته شدیم آنقدر جواب یکسری چیزها را دادیم، ان‎شاءالله که این حواشی تمام شود فقط تیم ماست که آرامش ندارد. اینکه کی این حواشی تمام شود را خدا می‌داند.

دیدگاه‌ها