کد خبر : 1286455 | 10 آذر 1394 ساعت 12:37 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

جوانانی برای فوتبال فردا (عکس)

جدال استقلال و سایپا مصافی بود برای تقابل جوانان آینده‌دار فوتبال ایران.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که در ترکیب استقلال و پرسپولیس بازیکنان باتجربه و پا به سن گذاشته می‌توانستند سرنوشت بازی را رقم بزنند، جوانانی درخشیدند که می‌توانند فوتبال فردای ایران را بسازند. مهدی ترابی و بهنام برزای دو تن از این جوانان بودند که در دو سمت میدان برای برد تیم خود تلاش فراوانی کردند.

بهنام برزای چند هفته‌ای می‌شود به یکی از بازیکنان ثابت استقلال تبدیل شده است، جوانی که انگیزه‌های فراوانی برای بازگشت به ترکیب تیم‌ملی امید داشت و امیدوار بود با درخشش در این بازی دوباره چشمان محمد خاکپور را به خود جلب کند.  برزای با سرعت بالای خود و تکنیک ناب بارها مدافعان سایپا را به دردسر انداخت اما این درخشش هم برای بازگشت به تیم‌ملی امید کافی نبود.

1078554

اما مهدی ترابی قصه کاملا متفاوتی با هم‌تیمی سابق خود در تیم‌ملی امید داشت. ستاره این روزهای سایپا و تیم‌ملی ایران با اعتماد به نفس بالا بدون شک بهترین چهره تیمش در مصاف با صدرنشین لیگ بود. ترابی کاملا ثابت کرد چرا کارلوس کی‌روش به او بها می‌دهد و در ترکیب اصلی تیم‌ملی به میدان می‌فرستد. ترابی در طول 90 دقیقه با دوندگی و خلق موقعیت بارها دروازه استقلال را تهدید کرد. بخصوص در دقایق پایانی نیمه دوم که یک تنه با عبور از چندین بازیکن استقلال می‌رفت که یکی از استثنایی‌ترین گل‌های تاریخ لیگ‌برتر را به ثمر برساند.

حالا می‌توان امیدوار بود با چنین جوانانی فوتبال ما دوباره خون تازه‌ای به رگ‌هایش تزریق شود. فوتبالی که سال‌ها بود جرات میدان دادن به جوانانش را نداشت.

دیدگاه‌ها