کد خبر : 1286459 | 10 آذر 1394 ساعت 12:47 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

فوتبال ارزشش شنیدن فحش ناموس را ندارد

رحمانی: گلزنی وظیفه حمزه یونس است

تراکتورسازی موفق شد 3 امتیاز شیرین خارج از خانه را مقابل ملوان کسب کند.

رحمانی: گلزنی وظیفه حمزه یونس است
به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی در مورد این دیدار و تغییراتی که شنیده می شود در تراکتورسازی اتفاق بیافتد صحبت و تاکید می‌کند که تونی زحمت خودش را می‌کشد و اگر گاهی اوقات تراکتور نتیجه نمی‌گیرد همه در آن سهیم هستند.

ملوان در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت

بازی خوب اما شرایط زمین خوب نبود، در نیمه اول تا ما بخواهیم به خودمان بیاییم طول کشید و ملوان بهتر بازی کرد ولی در نیمه دوم ملوان هیچ چیز برای گفتن نداشت و خدا را شکر که بردیم به این پیروزی خیلی احتیاج داشتیم و به بچه‌ها و همچنین آقای عباسی که خیلی زحمت برای بچه‌ها می‌کشد تبریک می‌گویم.

تحت فشار نبودیم

به نظر من آنطور که می‌گویند روی تراکتورسازی فشار نبود و برد و باخت در فوتبال وجود دارد، همه تیم‌ها جلوی ما بخصوص در تبریز دفاع می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند ولی اسمش را نمی‌توان فشار گذاشت با چند برد همه چیز درست می‌شود.

موقعیت آنچنانی گیرم نیامد که تبدیل به گل کنم

من خیلی دوست دارم برای تیمم خوب بازی کردم و واقعا هم همه جوره دارم زحمت می‌کشم. در چند بازی اخیر موقعیت آنچنانی گیرم نیامده و اگر هم گیر آمده با بدشانسی تبدیل به گل نشده است ولی کار من این است که همیشه در خدمت تیم باشم.

1074839

گلزنی وظیفه مهاجم است

در مورد گلزنی حمزه یونس باید بگویم که از همه چیز مهمتر این است که در خدمت تیم باشی و خوب بازی کنی و در واقع گلزنی وظیفه مهاجم است.

امیدوارم تونی در تراکتور بماند

امیدوارم تونی ماندگار شود، نتایج کسب شده هیچ ربطی به تونی ندارد و همه ما در آن سهم داریم. در ضمن این را بگویم که تونی مرد مهربانی است.

فوتبال ارزشش شنیدن فحش ناموس را ندارد

هواداران در بازی با ملوان خیلی فحاشی می‌کردند و این درست نیست و زشت است و این فوتبال ارزشش را ندارد کسی فحش ناموس بدهد و حرف بی‌مربوطی بزند.

اخباری عالی و دوست داشتنی کار می کند

وقتی از این بازیکن درمورد عملکرد محمدرضا اخباری در این مدت و کمک او به تیم سوال شد پاسخ داد: امیدوارم در جام جهانی بعدی اخباری سنگربان تیم ملی باشد با همه احترامی که برای همه دروازبانان قائل هستم ولی واقعا اخباری درون دروازه خیلی دوست داشتنی و عالی کار میکند من از صمیم قلبم برایش آرزوی بهترین هارا دارم.

وقتی شجاع هست خیالمان راحت است

  خیلی ناراحت شدم از این که شجاع ٣ کارته شد ولی قسمت این بود که بازی بعدی بدون خلیل زاده به میدان برویم. شجاع اگر در دفاع باشد همه ما خیالمان راحت است ولی باید این بازی را بدون شجاع بازی کنیم.

دیدگاه‌ها