کد خبر : 1286485 | 10 آذر 1394 ساعت 13:38 | 123.1K بازدید | 57 دیدگاه

یادداشت ویژه برای هواداران استقلال

بازی زیبا مهم است یا نتیجه؟

تعدادی از تماشاگران استقلال بعد از بازی با سایپا به نحوه عملکرد تیم شان اعتراض کردند.

بازی زیبا مهم است یا نتیجه؟
به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین انتقاد آنها به این موضوع بود که استقلال در 3 بازی از 4 بازی گذشته خود نتوانست نتیجه پیروزی را حفظ کند و البته در هر 3 بازی هم در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرده است. البته تماشاگران استقلال نقدی جدی تر هم به شکل بازی تیم شان داشتند. آنها اعتقاد دارند استقلال در جریان بازی هرگز نمی تواند موقعیت سازی زیادی کند و شکل بازی این تیم چندان چشم نواز نیست. هرچند استقلال تا بدین جای فصل در نتیجه گیری کاملا موفق عمل کرده است و البته از نظر گل زده هم با 22 گل بهترین خط حمله را دارد اما این تیم در خلق موقعیت ناموفق است و همین مساله باعث شده که عده ای از تماشاگران استقلال از شکل بازی تیم شان ناراضی باشند.

با جدایی جاسم کرار از استقلال خلاء یک هافبک بازی ساز دراین تیم حسابی به چشم می آید و همین موضوع باعث شده که در هر بازی موقعیت های زیادی برای مهاجمان این تیم به وجود نیاید. در استقلال در خط دفاع نه حنیف عمران زاده و نه هرائر مگویان بازیکنان بازی سازی به شمار نمی آیند و البته روزبه چشمی، امید ابراهیمی و جابر انصاری، 3 هافبک وسط استقلال هم هرگز بازیکنان بازی سازی نیستند و به همین دلیل است که شکل بازی های استقلال هرگز چشم نواز نیست. استقلال از نظر بازیکنان تکنیکی در این فصل مشکلی ندارد اما بزرگترین ضعف این تیم نبود رهبری در درون زمین است که بتواند حمله های آبی ها را طراحی کند.

1041309

استقلال تا بدین جای فصل با ارائه بازی های فرصت طلبانه موفق شده از تک موقعیت هایش نهایت استفاده را بکند و در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر در صدرجدول رده بندی قرار بگیرد اما بی تردید شکل بازی این تیم چیزی نیست که هواداران استقلال را امیدوار به آینده کند.

سوال مهم از هواداران استقلال: از تماشاگران استقلال امروز که به خاطر بازی با سایپا از تیم شان ناراضی هستند باید یک سوال مهم پرسید و آن هم این است که آیا آنها حاضرند جای طرفداران پرسپولیس باشند؟ تیمی که در هر بازی موقعیت های زیاد گلزنی به وجود می آورد ولی در نهایت در نتیجه گیری ناموفق هستند. تجربه در لیگ برتر نشان داده که معمولا تیم هایی که بهترین شکل از بازی را ارائه می دهند در نتیجه گیری موفق نیستند و به نظر می رسد تماشاگران استقلال باید بین این دو موضوع یکی را انتخاب کنند، یا بازی زیبا و یا نتیجه.

دیدگاه‌ها