کد خبر : 1286495 | 10 آذر 1394 ساعت 15:21 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

زینالی: مساوی مان با استقلال جای شکر دارد

هافبک ـ مهاجم نارنجی‌پوشان با تک گل تیمش که مقابل استقلال به ثمر رساند یک امتیاز را برای سایپا خرید.

زینالی: مساوی مان با استقلال جای شکر دارد
به گزارش "ورزش سه"، علی زینالی در مورد کسب تساوی مقابل آبی‌پوشان تهران گفت:  من فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و بهتر از استقلال بودیم، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اگر هوشیارتر بودیم می‌توانستیم حتی پیروز میدان نیز باشیم ولی همین که بازی را یک بر صفر عقب بودیم و در آخر مساوی شد جای شکر دارد.

او در مورد گلی که به ثمر رساند و باعث شد تیمش بازنده از زمین خارج نشود ادامه داد: من تمام تلاشم را هر بازی انجام می‌دهم و خب دیروز قرعه به نام من افتاد و توانستم خدا را شکر گل بزنم.

این بازیکن که آمارگل خوبی در جام‌حذفی دارد و در لیگ هم مقابل تراکتورسازی گل زده بود و اکنون 2 گله است در این مورد می‌گوید: خدا را شکر در بازی با تراکتورسازی در جام‌حذفی گلزنی کردم و سپس موفق شدم به ملوانی‌ها گل بزنم و دیروز هم یک موقعیت خوب در بازی با استقلال به دست آوردم که دوست داشتم آن تبدیل به گل شود که نشد اما توپ بعدی را تبدیل به گل کردم.

زینالی در پایان در مورد وقفه لیگ افزود: به هر حال این مساله به دلیل اینکه تیم‌ملی بزرگسال به اردو می‌رفت اتفاق افتاد و این بار تیم‌ملی امیدمان قرار است به اردو برود که برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها