کد خبر : 1286499 | 10 آذر 1394 ساعت 15:25 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع خطاکار استقلال اهواز

قزل: نظر من برخلاف نظر کارشناس 90 است

مدافع استقلال اهواز اعتقاد دارد پنالتی که داور برای فولاد گرفته به اشتباه بوده.

قزل: نظر من برخلاف نظر کارشناس 90 است
به گزارش "ورزش سه"، سعید قزل در مورد شکست مقابل فولادخوزستان گفت: نیمه اول 50 ـ 50 بود هم آنها موقعیت داشتند و هم ما اما نیمه دوم دست ما بود و خوب کار کردیم. پس از گذشت چند دقیقه از نیمه دوم داور برای حریف پنالتی گرفت که تیم ما از لحاظ روحی روانی به هم ریخت. به هر حال دو تیم از کسب تساوی راضی بودند ولی روی اشتباه تاثیرگذار داوری این پنالتی گرفته شد و در نتیجه ما نیز گل دوم را دریافت کردیم. من با داور هم صحبت کردم و به او به گفتم مگر من چکار کردم برای چه با سرنوشت ما بازی می‌کنی که گفت به هر حال من پنالتی را گرفته‌ام ولی من اول توپ را زدم وقتی توپ را می‌زنم نمی‌توانم همان موقع پایم را جمع کنم به هر حال پنالتی را گرفت و فولادی‌ها تبدیل به گلش کردند.

او در همین باره ادامه داد: من خودم فیلم بازی را دیدم و به اعتقادم اصلا آن صحنه پنالتی نبود گرچه در برنامه نود کارشناسشان اعتقاد داشت که پنالتی صحیح بود ولی من در فیلمی که مشاهده کردم چیزی به اسم پنالتی ندیدم. متاسفانه ما حتی یک امتیاز را هم نگرفتیم و بازی با شکست ما به اتمام رسید.

این بازیکن در مورد شرایط بدی که در جدول دارند ادامه داد: تیم ما 6 امتیازی بود و اگر 3 امتیاز این بازی را می‌گرفتیم شرایطمان خیلی در جدول فرق می کرد و به تیم‌های بالای جدول نزدیکتر می‌شدیم که متاسفانه اینطور نشد. ما مشکل کمبود بازیکن داریم و از یکسری امکانات اولیه ساقط هستیم و بچه‌ها با غیرت خودشان بازی می‌کنند.

قزل در پایان افزود: با آمدن علی حنطه تیم‌مان نظم گرفته است و روند تیمی ما از قبل بهتر شده امیدوارم از او حمایت شود و امکانات لازم در اختیارش قرار بگیرد تا بتواند به تیم ما کمک کند.

دیدگاه‌ها