کد خبر : 1286501 | 10 آذر 1394 ساعت 15:28 | 14.2K بازدید | 4 دیدگاه

دلیل امتیاز از دست دادن پرسپولیس فقط بدشانسی است

کمندانی: هم‌قسم شده‌ایم به بالای جدول برسیم

هافبک پرسپولیس دیروز مقابل نفت‌تهران نمایش خوبی داشت و یک گل هم به ثمر رساند.

کمندانی: هم‌قسم شده‌ایم به بالای جدول برسیم
به گزارش "ورزش سه"، میلاد کمندانی در مورد کسب تساوی یک ـ یک مقابل نفت‌تهران گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم، موقعیت‌های زیادی داشتیم که آنها را از دست دادیم، ای کاش که در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم، می‌توانستیم آن موقعیت‌ها را راحت گلشان کنیم ولی نمی‌دانم چرا این اتفاق نیافتاد.

او در مورد اینکه پرسپولیس را این همه موقعیت از دست می‌دهد ادامه داد: راستش دلیلش را نمی‌دانم ولی فکر کنم به خاطر بدشانسی است وگرنه بچه‌ها همه جوره تلاش می‌کنند.

این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر موقعیت پیش آمد و توانستم توپ را تبدیل به گل کنم. امیدوارم از این به بعد هم مثمرثمر باشم.

هافبک سرخپوشان تهران در مورد اینکه پرسپولیس زیبا فوتبال بازی می‌کند می‌گوید: بله، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم فوتبال را زیبا بازی می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا بازی زیبایمان با برد تمام نمی‌شود. ان‎شاءالله از این به بعد بدشانس نباشیم و شرمنده هواداران نشویم، توکلمان به خداست.

بازیکن پرسپولیس در مورد اتفاق تلخی که در آخر بازیشان افتاد یعنی درگذشت یک هوادار پرسپولیس می‌گوید: خیلی ناراحت شدم به خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد.

وقتی از وی سوال شد که در 3 بازی باقیمانده می‌توانند پرسپولیس را به جایگاه بهتری در جدول برسانند یا خیر پاسخ داد: ما قبل از این تعطیلی هم‌قسم شدیم که به بالای جدول برسیم و بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم‌ملی امید در مورد اردوی که در ترکیه پیش رو دارند گفت: ان‎شاءالله که اردوی خوبی از آب دربیاید و با حمایت فدراسیون اردوی خوبی باشد و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم و همه چیز طبق روال پیش رود.

کمندانی در پایان در مورد اینکه به نظرش نامش در لیست نهایی خاکپور و تیم‌ملی امید قرار می‌گیرد یا خیر افزود: من تمام تلاشم را می‌کنم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم اما در آخر همه چیز به نظر کادرفنی برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها