کد خبر : 1286510 | 10 آذر 1394 ساعت 15:52 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی کاپیتان پدیده از هواداران؛

بادامکی: کسی در مشهد از فوتبال حمایت نمی‌کند

حسین بادامکی کاپیتان پدیده معتقداست که اشتباهات فردی و استفاده نکردن از موقعیت‌ها بزرگ‌ترین مشکل ین تیم از ابتدای فصل بوده است.

بادامکی: کسی در مشهد از فوتبال حمایت نمی‌کند
بادامکی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: متاسفانه وقتی تیمی می‌بازد شرایط خوبی ندارد ولی من می‌خواستم از طریق ورزش سه از هواداران پدیده عذرخواهی کنم چون حقشان نیست که تیم این‌طور نتیجه بگیرد. امیدوارم که مردم ما را درک کنند و بدانند که دسته ما همم بسته است و در مشهد هیچ حمایتی از بازیکنان نمی‌شود. مسوولین دو تیم خصوصی پدیده و سیاه‌جامگان را فراموش کرده‌اند و به راشان مهم نیست که چه اتفاقی برای این دو نماینده مشهد در لیگ برتر می افتد در حالی که می‌بایست از ورزشی که هوادار به استادیوم می‌آورد و پتانسیل بالایی دارد حمایت کنند. امیدوارم که آنها روزی متوجه این مساله نشوند ه دیگر برای جبران خیلی دیر شده باشد.

او ادامه داد: ما در نیمه اول مقابل ذوب‌آهن خوب بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم و در نهایت گل اول را دریافت کردیم. در ادامه بازی ما برای جبران گل حمله کردیم و عقب افتادن مقابل حریفی حرفه‌ای مثل ذوب آهن در خانه خودش کار بسیار سختی بود و آنها هم در ضد حملات خوب هستند و با ارسال توپ‌های بلند پشت دفاع بارها روی دروازه ما موقعیت خلق کردند و حتی سه گل هم به ثمر رساندند.

وی افزود: من قبول دارم که جوان‌گرایی که در تیم ما انجام گرفته تاوان دارد و اینکه بازیکنان ما اشتباه کنند به خاطر بی‌تجربگی وجود دارد ولی متاسفانه ما از ابتدای فصل این مشکل را داشتیم که گل نمی‌زنیم و روی اشتباهاتمان گل می‌خوریم. از ابتدای فصل هیچ‌وقت پدیده به برتری حریف و کار تاکتیکی آنها نباخته است و این مشکلی است که باید برطرف شود.

بادامکی با اشاره به بازی‌های هجومی پدیده گفت: شاید یکی از اشکالاتی که به تیم ما وارد است اینکه در مقابل همه حریفان و حتی بعد از عقب افتادن در جریان بازی باز هم حمله می‌کنیم. درحالی‌که تیم‌های مقابل ما به زمین می‌آیند تا اول گل نخورند و بعد از ان به فکر گل زدن هستند. البته باز ی مقابل ذوب ما چندین بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداشتیم و مشکلات خستگی سفر هم مزید بر علت شده بود.

کاپیتان پدیده، افزود: بازیکنان ما باید از لحاظ روحی روانی اعتماد به نفسشان را بالا ببرند و بدانند که قرار نیست پدیده همیشه در میان تیم‌های دهم، یازدهم و دوازدهم باشد. برای موفقیت باید خودمان را در میان تیم‌های بالای جدول ببینیم. بدون ما باید از تعطیلات نیم فصل هم استفاده کنیم و چندین بازیکن در پست‌های مختلف جذب کنیم چون با توجه به فشردگی بازی‌ها در نیم فصل دوم و سنگینی لیگ تیم‌هایی که به اندازه کافی مهره نداشته باشند، به مشکل بر می‌خورند.

بادامکی با شاره به نتیجه نگرفتن پرسپولیس، گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی دارد و جایگاه این تیم باید خیلی بالاتر از این باشد. متاسفانه این تیم در اکثر بازی‌ها جلو می‌افتد و موقعیت‌های زیادی هم دارد تا آمار گل‌هایش را افزایش دهد ولی در نهایت درست مثل شرایط ما در بازی با ذوب موقعیت‌های این تیم به ثمر نمی‌نشیند تا حریف گل بزند. این اتفاق استرس زا و تنشی که در میان بازیکنان به وجود می‌آید، نتیجه‌گیری را سخت می‌کند.

او در پایان در مورد داوری‌ها ادامه داد: روز گذشته داور زمین اولین بازی‌اش را در لیگ برتر قضاوت کرد و به عقیده من قضاوت او به جریان بازی کمک کرد و در چند صحنه هم آوانتاژهای به موقعی داد که از این بابت به تیم داوری تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها