کد خبر : 1286513 | 10 آذر 1394 ساعت 15:10 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

واکنش 2 بازیکن سابق رئال به شکایت بارسلونا

مانولو سانچیس و پولی رینکون، 2 ستاره سابق رئال مادرید، به دلیل دفاع از خطای شدید ایسکو روی نیمار در ال کلاسیکو، با شکایتی از جانب باشگاه بارسلونا مواجه شده اند.

واکنش 2 بازیکن سابق رئال به شکایت بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، سانچیس و رینکون، به عنوان مفسران کادنا کوپه، به هنگام خطای ایسکو روی نیمار که اخراج وی را در پی داشت، از ستاره جوان رئال بابت حرکتی که انجام داد حمایت کرده بودند. البته هر دو پس از دقایقی از موضع خود عقب نشینی کردند ولی این مساله نیز باعث نشد بارسلونا از آنها به کمیته ضد خشونت شکایت نکند.

سانچیس در واکنش به این اتفاق گفت:" خطای ایسکو غیرقابل توجیه بود و من بلافاصله از حرفی که زدم اظهار پشیمانی کرده و آن را پس گرفتم؛ با این حال همچنان روی این حرف خودم هستم که نیمار با گذشت زمان باید دست از تحقیر بازیکن مقابلش برداشته و سبک بازی خود را تغییر دهد. اینگونه خطر مصدومیت او را تهدید خواهد کرد."

رینکون نیز با انتقاد از باشگاه بارسلونا گفت:" من وارد بازی باشگاه بارسلونا نخواهم شد و هرجا مرا بخواهند خواهم رفت. درست است که ابتدا اظهارنظر نادرستی کردم ولی خیلی زود آن را تصحیح کردم. به اعتقاد من این موضوع دیگر تمام شده بود و نباید بدان پرداخته می شد. برای من عجیب است که در این شکوائیه، از من و سانچیس به عنوان حامیان خشونت نام برده شده است."

دیدگاه‌ها