کد خبر : 1286516 | 10 آذر 1394 ساعت 16:16 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه دیدار متین و ثامن تغییر نکرد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شکایت تیم متین صالحین ورامین مبنی بر استفاده تیم ثامن از سه بازیکن خارجی در یک ست را بررسی کرد و رای به تغییر نکردن نتیجه کلی بازی داد.

نتیجه دیدار متین و ثامن تغییر نکرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به اعتراض تیم متین صالحین ورامین نسبت به دیدار 27 آبان ماه در هفته هفتم لیگ برتر و استفاده همزمان از سه بازیکن خارجی از سوی تیم ثامن الحجج خراسان برگزار شد.

از تیم متین صالحین ورامین مجید بذرافشان مدیر عامل، محمدحسین حسینی سرپرست، علیرضا طلوع کیان مربی و احسن اله شیرکوند به عنوان بازیکن در این جلسه حضور داشتند.

پس از بحث و مشورت اعضاء و استماع نظر ناظر، نمایندگان متین و دو کارشناس (درخشنده و شاهمیری)، رای کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شد:

نظر به اینکه مطابق ادعای تیم متین صالحین ورامین تیم ثامن الحجج دریک ست از سه بازیکن خارجی بهره جسته است و علی فرض صحت این موضوع با استناد به بند 1-26 از آئین نامه سازمان لیگ والیبال که اشعار می دارد "هر باشگاه می تواند سه بازیکن خارجی طبق مقررات نقل وانتقال فدراسیون بین المللی والیبال به استخدام درآورد و در هر دیدار لیگ می تواند هر سه بازیکن خارجی خود را جزء لیست ارائه کند و در هر ست فقط 2 بازیکن خارجی باید در زمین بازی حضور داشته باشند " . بنابراین، تخلف تیم ثامن الحجج از این بابت محرز به نظر می رسد اما با امعان نظر به اینکه آئین نامه سازمان لیگ درخصوص تعیین جریمه برای این تخلف مسکوت است بنابراین با استناد به ماده 15-9 از قوانین و مقررات بین المللی والیبال مصوب فدراسیون جهانی والیبال سال 2015 با لحاظ ماده 15-9-2 و بندهای سه گانه آن با لحاظ اینکه پس از پایان ست اول به ناظر مسابقه اطلاع داده شده است. بنابراین تصمیم ناظر مسابقه مبنی بر اعلام 25 بر صفر ست اول مسابقه به نفع تیم صالحین ورامین مطابق موازین قانونی تشخیص و تائید گردید و نتیجه کلی بازی بدون تغییراعلام می گردد.

بر اساس رای کمیته انضباطی نتیجه دیدار متین صالحین ورامین و ثامن الحجج در هفته هفتم لیگ برتر بدون تغییر به قرار زیر است:

صالحین ورامین یک – ثامن الحجج خراسان3  (25 بر صفر، 23 بر 25، 18 بر 25 و 22 بر 25)

دیدگاه‌ها