کد خبر : 1286517 | 10 آذر 1394 ساعت 16:12 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

گفت و گو با برنده خوش شانس "ورزش سه"

در روزهای تولدم از "ورزش سه" کادو گرفتم

یکصد و بیست هزار شرکت کننده، روز دوشنبه 25 آبان ماه در قرعه کشی مربوط به اینستاگرام ورزش سه با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت یک برنده را معرفی کردند.

در روزهای تولدم از "ورزش سه" کادو گرفتم
به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام مسابقه اینستاگرامی ورزش سه، افراد زیادی در آن شرکت کردند، افرادی که شاید خیلی از آنها به مانند برنده اصلی، به پیروز شدن در این رقابت فکر نمی کردند و بعضی ها نیز قصد سنجیدن شانس خود را داشتند.

1078611

بهرحال هرآنچه که بود در میانه های روز دوشنبه 25 آبان ماه، یکصد و بیست هزار نفر پیگیر نتیجه قرعه کشی اینستاگرامی ورزش سه شدند، قرعه کشی که توسط جواد خیابانی و پژمان راهبر برگزار شد.

قرعه کشی که قرار بود در آن برنده جایزه اصلی، یعنی یک دستگاه تلفن همراه iphon 6 مشخص شود، البته در کنار جایزه بزرگ این رقابت، چهار دست گرمکن GIVOVA نیز به چهار برنده تقدیم شود، این جایزه به آدرس چهار برنده که اسامی آن ها از باکس مربوط به قرعه کشی بیرون ارسال شد و اما برنده اصلی:

1078603

الهه زارعی، ساکن تهران برنده اصلی، قرعه کشی اینستاگرام "ورزش سه" بود، او در روزهایی که در فکر تولد نوزده سالگی خود بود، موفق شد برای اولین بار طعم خوش شانس بودن  را بچشد و نام خود را به عنوان برنده یک رقابت یکصد و بیست هزار نفری ببیند.

در روزی که میزبان وی در "ورزش سه" بودیم تا این جایزه را تقدیم کنیم پای صحبت هایش نشستیم، حرف هایی که با مرور آنها به نکات جالبی برمی خوریم:

همیشه پیگیر مسائل ورزشی هستم

سال هاست که پیگیر ورزش و مسائل مربوط به آن هستم، همیشه رقابت های ورزشی و مسائل مربوط به آن در زندگی من از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، به همین پیگیر هستم، البته نمی توانم بگویم فقط فوتبال و یا یک ورزش خاص، من هر نوع ورزشی را دنبال می کنم و برایم مهم است که چه تغییراتی حاصل می شود و چه اتفاقاتی می افتد.

هر روز به "ورزش سه" سر می زنم

به دلیل تمایلی که همیشه برای دنبال کردن ورزش داشتم چند سال است که "ورزش سه" را دنبال می کنم و تقریبا هرروز این اتفاق می افتد، میزان پیگیری من آنقدر زیاد است که تنها به سایت آن اکتفا نمی کنم و کارهای دیگر این مجموعه از جمله صفحه اینستاگرام نیز برای من از جذابیت برخوردار است و به همین دلیل به دوستان دیگر نیز معرفی می کنم.

پرسپولیسی ام و هوادار بارسا

من هم مانند دیگر کسانی که پیگیر مسایل ورزشی هستند اهل فوتبال هستم و طبیعی است که برای من جذابیت زیادی دارد، باید بگویم پرسپولیسی هستم و بازی های این تیم را تعقیب می کنم و در فوتبال دنیا نیز هوادار بارسا هستم و از دیدن بازی های این تیم لذت می برم.

برای برنده شدن نیامده بودم

زمانی که دیدم این مسابقه ترتیب داده شده است و باید صفحه اینستاگرام ورزش سه را به پنج نفر معرفی می کردیم اصلا به برنده شدن فکر نمی کردم، همانطور که گفتم به دیلی اینکه خودم پیگیر مسائل ورزشی هستم می خواستم این مجموعه را به چند نفر از دوستانم نیز معرفی کنم تا آنها هم از این طریق در جریان اتفاقات ورزشی قرار بگیرند.

1078604

خبر برنده شدن را باور نکردم

من در جریان قرعه کشی نبودم، اتفاقا آن روز دانشگاه بودم و زمانی این اتفاق افتاد در راه برگشت به خانه بودم که یکی از دوستانم با من تماس گرفت و این خبر را داد، من نمی توانستم باور کنم تا اینکه به خانه رسیدم و چک کردم و آن موقع باورم شد من برنده اصلی این قرعه کشی شدم.

هیجان به خاطر اتفاقی که تاکنون تجربه نکرده بودم

این اتفاق من را بسیار هیجان زده کرده بود، مهمترین دلیل هیجان من هم این بود که تاکنون در زندگی ام موردی از این دست را تجربه نکرده بودم، این اولین بار در زندگی ام بود که من احساس می کردم شانس آوردم و در بین هزاران نفر برنده شدم.

در روزهای تولدم به فکر خرید آیفون افتادم

پنج روز قبل از قرعه کشی و اعلام برنده شدن من روز تولدم بود، در همین روزها بود که من به فکر خرید گوشی آیفون برای خودم افتادم و تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم و یکی از خوشحالی های من از این برنده شدن همین فکر بود، اینکه تصمیم گرفته بودم این گوشی را خریداری کنم و دیدم برنده شدم.

صفحه اجتماعی من کاملا شخصی است

صفحه اینستاگرام من کاملا شخصی است و به همین دلیل همیشه آن را بسته ام و به جزء تعداد محدودی از افراد که جزء دوستان و آشنایان من محسوب می شوند شخص دیگری نمی تواند اتفاقات داخل آن را ببیند و هیچ وقت هم به دلیل حریمی که برای خودم قائل بودم تمایلی برای عمومی کردن آن نداشتم.

سیل پیغام ها به سمت صفحه من آمد

بعد از این موضوع و برنده شده من در این قرعه کشی، در عرض چند روز بیشتر از 2000 فرند ریکوئست برای من آمد، افرادی که پیگر صفحه اینستاگرام من شده بودند همگی به دلیل برنده شدن من پیغام می دادند و این باری من بسیار جالب بود، صفحه من بعد از گذشت چند روز، 150 دایرکت و بیشتر از 2000 فرند ریکوئیست داشت، درخواست هایی که تاکنون حتی آنها را بررسی هم نکردم و یکی یکی آنها را رد می کنم.

پیگیری زیاد است اما ...

دوستان به من بسیار لطف دارند و وقت هایی می بینم که اتفاقات و پیگیری های عجیب و غریبی می شود که برای من بسیار جالب است، بعضی از دوستان آی دی تلگرام من را پیدا کردند واز آن طریق پیغام می دهند و یا می شنوم که با پیدا کردن دوستان من به آنها می گویند که من برنده شدم، این ها برای من بسیار جالب اما عجیب است.

توهین ها را نه تایید می کنم و نه تکذیب!

گهگداری می شنوم که عنوان شده توهین هایی به من شده است اما باید بگویم من هیچکدام از پیغام را چک نکردم و به همین دلیل نمی توانم از طریق صفحه اجتماعی من به من توهینی شده است و یا خیر.

دیدگاه‌ها