کد خبر : 1286527 | 10 آذر 1394 ساعت 16:51 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

آب پاکی را روی دست وزنه برداری

رییس فدراسیون وزنه برداری صبح امروز از نارضایتی اش در مورد نتایج به دست آمده در مسابقات جهانی گفت و اعلام کرد برنامه تیم ملی برای المپیک 2020 است.

آب پاکی را روی دست وزنه برداری
به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج نه چندان مناسب وزنه برداری در مسابقات جهانی هیوستون، امیدها برای المپیک بسیار کم شده بود و با توجه به رکوردهای به دست آمده و مصدومیت ها درصد موفقیت در ریو به حداقل رسیده بود. صبح روز سه شنبه علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت و گو با رادیو ورزش درباره این موضوع که زمام کار تیم ملی از دست حسین توکلی، سرمربی تیم ملی رها شده بود، گفت: « دقیقاً درست است و تذکرات لازم را به کادر فنی داد. ما همان جا از مشاور تیم ملی خداحافظی کردیم و گفتیم که دیگر نمی‌توانیم با او همکاری کنیم. تذکر لازم درخصوص بازیکن‌سالاری و رفاقت در تمرین به همه وزنه‌برداران و کادر فنی داده شد ولی از حسین توکلی و کادر فنی حمایت می‌کنیم. به احتمال زیاد از مشاور دیگری در کنار تیم ملی استفاده می‌کنیم، چون به نظر من توکلی نیاز به تقویت دارد.»

مرادی در پایان مردم را به امیدواری در المپیک 2020 دعوت کرد و گفت:«ما سرمایه‌گذاری روی جوانان برای المپیک 2020 را در برنامه خود داریم که زیر نظر سجاد انوشیروانی و حسین برخواه در حال آماده سازی هستند. مردم صبور باشند، چون وزنه برداری زود بازده نیست.»

دیدگاه‌ها