کد خبر : 1286535 | 10 آذر 1394 ساعت 17:26 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید جواب زحمات اسکوچیچ را بدهیم

دغاغله: هنوز از بحران خارج نشدیم

مهدی دغاغله معتقد است که با یک برد فولاد از دربی خارج نمی‌شود.

دغاغله: هنوز از بحران خارج نشدیم
دغاغله به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من در دربی تهران، گیلان و خوزستان بودم و قبل از این بازی زمانی که همه می‌گفتند کار ساده‌ای مقابل استقلال اهواز داریم به آنها می‌گفتم که مطمئناً این دیدار آسان نخواهد بود.

او ادامه داد: تساوی در این بازی نه به سود ما بود و نه به سود استقلال اهواز خوشبختانه بازیکنان ما به فشار که روی دروازه حریف آوردند در دقایق پایانی موفق شدند یک پنالتی از حریف بگیرند و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ما تمام شد.

وی افزود: اگر بازی‌های فولاد را دیده باشید مادر هر بازی موقعیت‌های زیادی داریم که متاسفانه نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. البته نتیجه نگرفتن ما باعث شده بازیکنان ما اعتمادبه‌نفس کمتری در ضربات آخر داشته باشند. فولاد همیشه بازی‌های زیبایی انجام می‌دهد ولی متاسفانه در ایران کسی به فوتبال زیبا امتیازی نمی‌دهد و همه صرفاً دنبال نتیجه هستند. پس ما هم باید تلاش کنیم تا بتوانیم در ادامه فقط نتیجه گرا باشیم.

دغاغله به اشاره به امتیازات نزدیک به هم تیم‌ها در لیگ، گفت: هم در بالای جدول و هم در پایین جدول امتیاز تیم‌ها نزدیک به هم هست برای همین ما می‌توانیم با چند نتیجه گرفتن خودمان را از ته جدولی‌ها جدا کنیم. بازی آینده ما مقابل نفت است تیمی که در جدول 4 امتیاز با ما فاصله دارد. باید سعی کنیم از این بازی هم حداکثر امتیاز را بگیریم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

او در پایان گفت: می‌خواهم از کارد فنی فولاد مخصوصاً آقای اسکوچیچ به خاطر زحماتی که برای تیم می‌کشند، تشکر کنم. امیدوارم که بازیکنان بتوانند در ادامه با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند مزد زحمات آنها را به درستی بدهند.

دیدگاه‌ها