کد خبر : 1286537 | 10 آذر 1394 ساعت 17:29 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم از روز گذشته ام بهتر باشم

کامیابی‌نیا: نحسی نود؟ به خودم بستگی دارد

در حالی که گفته می شود بازیکنان بعد از حضور در برنامه نود با شرایط فنی بدی مواجه می شود و اصطلاحا نحسی حضور در برنامه نود گریبان آنها را می گیرد، کامیابی نیا معتقد است چنین مساله ای در قبال او به وجود نخواهد آمد.

کامیابی‌نیا: نحسی نود؟ به خودم بستگی دارد
به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان هافبک دفاعی پرسپولیس در این فصل باعث شده تا او این روزها به سوژه اول رسانه ها تبدیل شود. این عملکرد در نهایت منجر به دعوت او به برنامه نود شد. جایی که بارها درباره آن گفته شد حضور در آن منتهی به نحسی برای بازیکنان خواهد شد و مثال های زیادی در این باره گفته می شود.

کمال کامیابی نیا البته در گفتگو با خبرنگار ما درباره این مساله می گوید: بهرحال شرایط هر بازیکنی متفاوت است و من بازیکن بی تجربه ای نیستم که دچار مشکل یا حاشیه شوم. درباره دیگر دوستان صحبتی ندارم و اتفاق فوتبالی یا بدشانسی ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد اما من شخصا دوست دارم هر روزی که میگذرد از روز گذشته ام بهتر باشم و نوع تمرینات و زندگی حرفه ای ام را بر این اساس برنامه ریزی کرده ام. اینکه می گویند ممکن است نحسی برنامه نود گریبان مرا بگیرد اصلا چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم و همه چیز به خودم بستگی دارد.

وی ادامه داد: اکنون تمام توان و تمرکز خودم را روی این مساله گذاشته ام که مهره ای تاثیرگذار در ترکیب تیمم باشم و هواداران و باشگاه و کادرفنی را راضی نگه دارم. مطمئنا با توجه به پست بازی ام شرایط سختی دارم و جای هیچگونه اشتباهی وجود ندارد و من نیز در طول هفته های گذشته تمام تلاشم را به کار برده ام.

کامیابی نیا درباره اردوی پیش روی پرسپولیس در کیش با توجه به تعطیلی لیگ گفت: پرسپولیس از نظر فنی بازی مورد علاقه هواداران را به اجرا می گذارد و باید در نتیجه گیری و استفاده از موقعیت های مان نیز تلاش کنیم و قدردان لطف هواداران مان باشیم. اردوی کیش نیز مسلما کمک زیادی به ما خواهد کرد تا از نظر فنی و شرایط تاکتیکی به وضعیت مطلوب تری برسیم و کمال استفاده از آن را خواهیم برد و با آمادگی بیشتری بازی های آینده را دنبال خواهیم کرد.

هافبک دفاعی پرسپولیس در پایان درگذشت هوادار تیمش در جریان بازی با نفت را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و آرزوی مغفرت کرد.

دیدگاه‌ها