کد خبر : 1286540 | 10 آذر 1394 ساعت 16:40 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت گل

ژابی‌آلونسو:رئال می‌تواندبارسا را پشت سر بگذارد

ژابی آلونسو، ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید که دومین فصل حضورش در بایرن مونیخ را می گذراند، به دفاع از کهکشانی ها پس از شکست سنگین از بارسلونا پرداخت.

ژابی‌آلونسو:رئال می‌تواندبارسا را پشت سر بگذارد
به گزارش "ورزش سه"، ژابی تابستان 2014 به شکل غیرمنتظره ای پس از 5 فصل حضور در رئال، از این تیم جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. او که دومین سال حضورش در جمع مونیخی ها را پشت سر می گذارد، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بازگشتش به لیورپول گفت:" در حال حاضر تنها روی بازی های بایرن تمرکز کرده ام و باید بگویم که از آینده خودم خبر ندارم. امیدوارم به زودی همه چیز در این زمینه مشخص شود. هم خودم و هم خانواده ام از زندگی در مونیخ لذت می بریم و در بایرن احساس خوبی دارم."

ژابی در مورد شکست سنگین 4-0 تیم سابقش رئال در ال کلاسیکو گفت:" رئال باشگاه بزرگی است و مثل هر تیم بزرگ دیگری، پس از باخت، انتقادات و فشارها رویش زیاد می شود. با این حال بازیکنان رئال همه باتجربه هستند و خوب می دانند که چگونه از این شرایط خارج شوند.
معتقدم این تیم با این مجموعه باکیفیت و بزرگی که دارد، همچنان می تواند قهرمان لالیگا شده و بارسا را پشت سر بگذارد. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقیمانده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد."

دیدگاه‌ها