کد خبر : 1286732 | 12 آذر 1394 ساعت 12:18 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات پرشمار پرز در 5 ماه اخیر

اشتباه رئال در بازی دادن به چریشف مقابل کادیز، مشخصا بزرگترین اشتباه مدیریتی ممکن از سوی این تیم است ولی اشتباهات مدیریتی رئال در 5 ماه اخیر به این مورد ختم نمی‌شود.

اشتباهات پرشمار پرز در 5 ماه اخیر
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد شرایط پرز در رئال روز به روز بدتر می‌شود. تصمیمات اشتباه و راه‌حل‌های عجولانه برای حل آنها و حالا احتمال حذف از کوپا دل ری به خاطر بازی کردن یک بازیکن محروم، کلکسیون اشتباهات پرز در ماه‌های اخیر را تکمیل کرده است.
این اشتباهات با جدایی کاسیاس شروع شد. اسطوره رئال پس از 25 سال حضور در این تیم، اعلام کرد که قصد دارد از رئال جدا شود و یک کنفرانس خبری برگزار کرد ولی در کمال تعجب، او در این کنفرانس تنها ظاهر شد و هیچ یک از اعضای بلندپایه باشگاه او را همراهی نکردند. یک روز پس از این اتفاق، پرز مراسمی برگزار کرد که اشتباه بزرگش را رفع کند.
در ادامه تابستان، رئال با داوید دخیا به توافق رسید ولی تعلل مسئولین رئال باعث شد تا کار به روز آخر کشیده شود و مشکل دستگاه فکس رئال باعث شد تا مدارک دیرتر از زمان مقرر منتقل شود و عملا این انتقال صورت نگیرد.
مشکلات کادرپزشکی که در فصلهای قبل نیز گریبان گیر رئال بود، به نظر این فصل نیز ادامه دارد. 14 بازیکن رئال تا به اینجای کار دچار مصدومیت شده اند و آمادگی تیم بسیار پایین است. یکی از دلایل اصلی شکست تحقیر امیز مقابل بارسلونا، آماده نبودن ستاره ها به دلیل تعدد مصدومیت بود.
و البته نباید مشکل بزرگ بنزما را فراموش کرد. مهاجم فرانسوی متهم به اخاذی است و در صورت متهم شدن، ممکن است به 5 سال زندان محکوم شود. در این صورت، رئال هم نمی‌تواند او را به فروش برساند و هم ممکن است در میانه فصل بدون مهاجم بماند.

دیدگاه‌ها