کد خبر : 1286768 | 12 آذر 1394 ساعت 14:35 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر تباس در مصاحبه با خبرنگاران

حذف رئال از کوپا دل ری ضایعه بزرگی است

تباس، رئیس کمیته برگزاری لالیگا، در مصاحبه امروز خود بصورت ضمنی تایید کرد که رئال به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز مقابل کادیز از کوپا دل ری کنار گذاشته خواهد شد.

حذف رئال از کوپا دل ری ضایعه بزرگی است
به گزارش "ورزش سه"، حضور چریشف سه اخطاره برابر کادیز، رئال مادرید را با بحرانی جدی مواجه کرده است. کوپا دل ری شاید می توانست تنها میدانی باشد که رئال بتواند با توجه به شرایط نه چندان مطلوبش در این فصل، یک قهرمانی در آن کسب کند و حال در آستانه حذف از این تورنمنت قرار دارد.

خاویر تباس که به دعوت نشریه سور به مالاگا سفر کرده بود، در حاشیه یک کنفرانس به خبرنگاران گفت:" از این اشتباهات در فوتبال پیش می آید و شاید در ظاهر کوچک باشند ولی این یک خطای بزرگ از سوی باشگاهی چون رئال مادرید است.

چیزی که دردناک است اینکه رئال مادرید به عنوان تیمی که می توانست تنور کوپا دل ری را گرم نگاه دارد مجبور خواهد شد خیلی زود با این رقابت ها وداع کند که ضایعه بزرگی است. باشگاه رئال به خوبی می داند که چه اتفاقی افتاده است.
اگر چریشف نمی توانست بازی کند پس رئال مادرید جریمه خواهد شد. نمی خواهم پیش داوری کنم چون مساله پیچیده ای است ولی اینگونه به نظر می رسد که رئال از کوپا دل ری کنار گذاشته خواهد شد."

دیدگاه‌ها