کد خبر : 1286857 | 13 آذر 1394 ساعت 09:10 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

نوازی: شعار برخی از تماشاگران شیطنت بود

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که شعار برخی از تماشاگران در پایان بازی این تیم مقابل سایپا از روی شیطنت بوده است.

نوازی: شعار برخی از تماشاگران شیطنت بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد نوازی درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال دچار اُفت نشده است. از این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید و طبیعی است که در یک یا دو بازی پیروزی حاصل نشود. در همین بازی پس از اینکه جلو افتادیم، تیم ناخودآگاه عقب کشید که منجر به فشار تیم سایپا و گل این تیم شد.

«استقلال به لحاظ روحی و روانی هیچ مشکلی ندارد»، وی با تأکید بر این موضوع افزود: 120 دقیقه در جام حذفی مقابل نفت بازی کرده بودیم و بدون هیچ خستگی مقابل سایپا نیز بازی کردیم. این مسئله نشان‌دهنده کار خوب مربی بدنساز استقلال و برنامه‌ای بوده که پرویز مظلومی، مجید صالح و سیروس دین‌محمدی برای تیم اجرا کرده‌اند.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: سال گذشته، استقلال پنجم یا ششم جدول بود، اما امسال صدرنشین جدول است. با این شرایط متأسفانه می‌بینیم که شیطنت‌هایی در حال شکل گرفتن است. تیم صدرنشین جدول است و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز صعود کرده که مطمئناً راهی فینال هم می‌شود. تیم ما هیچ مشکلی ندارد که برخی افراد از آن انتقاد می‌کنند.

نوازی در خصوص شعار برخی از هواداران استقلال علیه پرویز مظلومی و انتقاد از عملکرد این تیم گفت: استقلال در هر جای جدول که باشد، هوادار واقعی این تیم از آن حمایت می‌کند. نمی‌دانم آنهایی که شعار داده‌اند، از جایی خط گرفته‌ بودند یا نه، اما این اتفاقات شیطنت است. وقتی از این دست اتفاقات رخ می‌دهد، آدم می‌ماند چه چیزی بگوید.


دیدگاه‌ها