کد خبر : 1286962 | 13 آذر 1394 ساعت 16:55 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

راجع به بازیکنان مان، پیرو مدیریت هستیم

کمالوند: با بازیکنان تعارف نداریم

سرمربی گسترشی ها می گوید دستورالعمل و خط مشی توسط مالک باشگاه تعیین شده است که همه ما موظف به پیروی از آن هستیم و مسائل تیم را با کمک آن حل می کنیم.

کمالوند: با بازیکنان تعارف نداریم
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در رابطه با آخرین شرایط تیمش گفت: وضعیت تیم خوب است و مشکلی نداریم، شاید تنها مسئله ما اکنون برف تبریز است که باعث شده ما در سالن تمرین کنیم، احتمالا این تمرینات ما تا 3 روز آینده نیز ادامه خواهد داشت چرا که امکان تمرین روی چمن نیست.

او ادامه داد: متاسفانه همانطور که می بینیم بازهم لیگ تعطیل شد و این تعطیلی ها بیشتر از هرتیمی به تیمی مانند گسترش فولاد ضربه می زند، ما در این تعطیلی و برودت هوا حتی نتوانستیم در این مدت یک حریف تمرینی پیدا کنیم و این موضوع کاملا به ضرر ما تمام شده است، در تعطیلی قبلی هم به همین ترتیب بود و حریف ما که استقلال خوزستان بود کاملا از این موضوع استفاده کرده بود اما ما در تبریز نتوانستیم یک حریف تدارکاتی پیدا کنیم تا از آمادگی دور نشویم، بالاخره وقتی بازی ها برگزار می شود تیمی مانند ما نیز می تواند از بازی های خود استفاده کند.

سرمربی گسترشی ها در رابطه با درخواست این تیم مبنی بر جذب جاسم کرار می گوید: بهرحال ما این بازیکن را می خواستیم و به دنبال وی بودیم، اما وی به عراق رفت و با آن تیم قرار داد بست.

کمالوند در رابطه با شرایط بازیکنان این تیم گفت: ما سعی می کنیم هر بازیکنی که از شرایط آرمانی دور می شود را سریعا با تذکر به حالت اولیه برگردانیم، اگر این اتفاق نیفتاد بدون هیچ تعارفی آن بازیکن را از جمع خود جدا می کنیم، در تیم ما نظم و انضباط حرف اول و آخر را می زند. برای من مربی طبیعی ترین کار این است که از بازیکنی که روی فرم نباشد استفاده نکنم زیرا تنها به موفقیت تیمم فکر می کنم.

او ادامه داد: به طور مثال داریوش شجاعیان را ببینید، او یک بازیکن بزرگ است که قطعا آینده روشنی را پیش روی خود می بیند، چند هفته نتوانست آن طور که باید باشد اما ما مجبور بودیم به خاطر خود او و آینده اش به او سخت بگیریم و دیدیم که در بازی برابر سپاهان توانست بازهم نشانه هایی از همان داریوش را رو کند.

کمالوند در پایان راجع به بازیکنان سرباز تیم خود که در جمع تراکتوری ها به سر می برند گفت: مالک باشگاه گسترش فولاد خط مشی تعیین کرده و همه ما موظف به پیروزی از آن هستیم، راجع به مسایل مختلف نیز مشخص شده که چه اتفاقی بیفتد. در این رابطه نیز باید بگویم که هم سعید آقایی و هم سامان نریمان جهان، بازیکنان خوبی هستند که می توانند برای هرتیمی کارساز باشند اما در مورد بازگشت شان به این تیم باید بگویم که ما هم پیرو دستورالعملی هستیم که آقای زنوزی مشخص کرده اند که آن هم ادامه حضور آنها در تراکتورسازی به شرط عقد قرارداد با گسترش فولاد است.

دیدگاه‌ها