کد خبر : 1286963 | 13 آذر 1394 ساعت 16:00 | 174.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اوندا سرو

عصبانیت شدید سرخیو راموس از پیکه

کاپیتان اول رئال مادرید از کنایه های بی پایان پیکه به رئال مادرید به ستوه آمده و به وی پیشنهاد ملاقات حضوری و رودررو برای پایان دادن به این قضیه داده است.

عصبانیت شدید سرخیو راموس از پیکه
به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه دقایقی پس از مشخص شدن استفاده رئال از دنیس چریشف سه اخطاره و محروم در بازی مقابل کادیز که ممکن است به حذف این تیم منجر شود، در توئیتر خود با گذاشتن شکلک های خنده،  رئالی ها را به باد تمسخر گرفت.

او روز گذشته در دفاع از حرکت خود گفت که این مساله فقط جنبه شوخی داشته؛ با این حال سرخیو راموس و دیگر بازیکنان رئال مادرید به شدت از این رفتار پیکه عصبانی شده و خواهان واکنشی جدی بر علیه این حرکات او شده اند.

اوندا سرو امروز ادعا کرد که راموس بصورت تلفنی در مورد این قضیه با پیکه صحبت کرده و این دو که در تیم ملی اسپانیا هم تیمی هستند، قرار یک ملاقات حضوری را نیز با یکدیگر گذاشته اند. راموس قصد دارد رودررو از پیکه بخواهد که دست از تمسخر و کنایه زدن به رئال مادرید بردارد.

لازم به ذکر است که این گونه رفتارهای پیکه و کنایه های او به رئال مادرید تنها مربوط به قضیه چریشف نیست و او در حال حاضر منفورترین بازیکن بارسلونا در میان هواداران رئال مادرید است.

دیدگاه‌ها