کد خبر : 1287028 | 14 آذر 1394 ساعت 00:33 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار سامر در مورد بازی کردن ریبری

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است ریبری باید کاملا محتاطانه و دست به عصا بازگشتش به میادین فوتبال را از سر بگیرد.

هشدار سامر در مورد بازی کردن ریبری
به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا ساعاتی پیش در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ با اشاره به اینکه تصمیم دارد فرانک ریبری را در ترکیب بایرن برای بازی پیش رو قرار دهد، گفت:" انگیزه و شوقی که او طی این چند روز بازگشتش به تمرینات تیم از خود نشان داد، مرا هیجان‌زده کرد."
بعد از انتشار این صحبت در رسانه‌ها، ماتیاس سامر عکس‌العمل نشان داد و به "بیلد اشپورت" گفت:" در فوتبال همواره باید روانشناسی را هم لحاظ کرد. از اینرو مسلما حضور چند دقیقه‌ای در میدان فوتبال و مواجه شدن با تشویق و انرژی و شور تماشاگران برای روحیه فرانک بسیار خوب خواهد بود؛ اما عقل و منطق بر روانشناسی مقدم هستند! ما تنها زمانی که بدانیم سلامت کامل به پای ریبری بازگشته و ریسک استفاده از او صفر شده، او را به میدان خواهیم فرستاد. زمان این موضوع را هم دپارتمان پزشکان تیم تعیین خواهند کرد."
سامر با اشاره به اینکه عطش و بی‌صبری این بازیکن را درک می‌کند، افزود:" فرانک ماه‌ها رنج کشیده و از دنبال کردن شغل و تفریح بسیار محبوبش بازمانده بوده است. برای ما هم خیلی سخت بود که این میزان از ناراحتی را در او می‌دیدیم. اما حالا آن دوران به سر آمده و او از آن دره غم‌انگیز خارج شده است و ما برایش بسیار خوشحالیم."

دیدگاه‌ها