کد خبر : 1287128 | 14 آذر 1394 ساعت 14:20 | 145K بازدید | 37 دیدگاه

هنوز لیستی به باشگاه ارائه نداده‌ام

مظلومی: استقلال خانه جباری است

سرمربی تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز در بین خبرنگاران حاضر شد و به سوالات مختلف آنها راجع به این تیم پاسخ داد.

مظلومی: استقلال خانه جباری است
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی به خبرنگاران گفت: بعد از بازی که داشتیم 2 روز استراحت کردیم. از 5 شنبه تمریناتمان را شروع کردیم، صبح و بعدازظهر کار کردیم. تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند. یکی، دو مصدوم داشتیم که به تیم می‌رسند. داریم تلاش می‌کنم که تیم را برای بازی با تراکتورسازی آماده کنیم.

 بچه ها تلاش می‌کنند و دست به دست هم داده‌اند همانطور که تا حالا موفق بودیم از اینجا به بعد هم همینطور خواهیم شد.

وی در مورد معاوضه آرش برهانی و ارسلان مطهری گفت: من تا الان که با شما صحبت می‌کنم نه کسی را در لیست مازاد گذاشته‌ام و نه کسی را صحبت از آمدنشان کرده ام. آرش بازیکن بزرگی است و دارد به تیم خدمت می‌کند. من نام مطهری را در سایت ها شنیدم، بازیکن خوبی است اما مدنظر ما نیست. ما دنبال این هستیم بازیکنانی را بیاوریم که جای ریوالدو و کرار را پر کنند اما نه تماسی داشتیم و نه لیستی چون الان وقت ارتباط برقرار کردن با بازیکنان نیست.

او در مورد گل های خورده استقلال گفت: ما دروازه‌بان می‌گذاریم که گل نخوریم. اگر قرار بود که دروازه‌مان باز شود که گلر نمی‌آوردیم. علاوه بر رحمتی که درون دروازه می‌ایستد، از طالب‌لو هم تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را دارد و باید بگویم این تیم برای طالب‌لوها و برهانی‌هاست. اگر دروازه‌مان باز شود همه تیم مقصرند.

وی در مورد اردوی تیم‌های ملی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در خدمت تیم‌های ملی باشیم اما آنها اصلا رعایت باشگاه‌ها را نمی‌کنند. تمرینات ما پنجشنبه شروع شد اما بازیکنان امیدمان از ما جدا شدند.
 
مظلومی ادامه داد: از آقایان کاشانی و مایلی‌کهن می‌خواهم با ما همکاری داشته باشند و سازمان لیگ نیز بعضی از بازی‌هایمان را بهتر است که عقب بیاندازد. ما هم می‌خواستیم مانند نفت بازیکن ندهیم گویا دوستان اصلا برنامه بازی‌ها را نگاه نمی‌کنند. تیمی که 30 میلیون هوادار دارد، نباید اینگونه بازیکنانش را از دست بدهد. اگر آنها با ما همکاری نکنند، ما هم با آنها همکاری نخواهیم کرد. روزبه واقعا زانویش آسیب دیده است. می گویند بحث ملی است و ما دهانمان بسته است، دوستان پشت تیم‌ملی قایم می‌شوند.

مظلومی در رابطه با اعتراض هواداران این تیم گفت: این رفتار در جامعه نکوهیده است چند نفر از این شعارها می‌دهند و 7، 8 نفر هم دور و برشان هستند که برای همه مشخص‌اند. ان‎شاءالله که خطی به کسی نداده باشند. ما 30 میلیون هوادار داریم که نظر همه آنها برای ما مهم است. من اصلا به این مسائل توجهی نمی‌کنم، یکسری افراد موافقند و یکسری مخالف. زمانی که من تیم را گرفتم قول قهرمانی ندادم، فقط قول کسب سهمیه دادم اما اکنون انتظارات به قدری زیاد شده که همه جا می‌‌خواهند.

سرمربی استقلال در مورد انعکاس اخبار این تیم به بیرون گفت: جایی شنیدم که می‌گویند من یقه بازیکنان را گرفته‌ام که اصلا اینطور نبوده. من به هیچ بازیکنی اتهام نمی‌زنم چون حاشیه‌ها بیشتر می شود. رسانه‌ها با بازیکنان ارتباط دارند و طبیعی است که از آنها اطلاعات می‌گیرند. من در این مورد اصلا بحثی ندارم.

مظلومی در رابطه با تاثیر تعطیلات بر روی بازیکنان گفت: صددرصد تعطیلات و تمرینات روی بازیکنان تاثیر می‌‌گذارد. این وقفه‌ها علاوه بر تاثیر بر بازی‌ها و دور کردن هواداران روی سلامتی بازیکنان نیز تاثیر منفی دارد. بخاطر همین تعطیلات مجبور می‌شوند خیلی بازی‌ها را برگزار کنند و می‌بینیم که در 10 روز 3 بازی برگزار می‌کنند. این باعث می‌شود تا فشار روی بازیکنان بالا برود و مصدوم شوند.

وی ادامه داد: همه جای دنیا در روز تعطیلی‌ها بازی می‌گذارند اما اینجا به خاطر اینکه سریع‌تر بازی‌ها را برگزار کنند، در روزهای غیرتعطیل بازی می‌گذارند. این فشردگی باعث خستگی و عصبی شدن بازیکنان می‌شود.

او درباره بازی تیم‌ها بدون بازی بازیکنان امیدشان گفت: بالاخره باشگاه‌ها روی بازیکنانشان سرمایه‌گذاری کردند و می‌خواهند از آن استفاده کنند. هیچ جای دنیا اینطور نیست که از نیروهای باشگاه استفاده نشود. می‌گویند تمریناتتان درست نیست ما تمرینات دیگران را هم دیده ایم که تفاوتی ندارد. اینکه به کسی به کارنامه من نگاه می‌کند یا نه من توجهی ندارم.

سرمربی استقلال در مورد آمدن جباری گفت: استقلال باشگاه خودش است و ما همه همکاری بابت آمدنش می‌کنیم. اگر مجتبی بخواهد بیاید ایران ما روی چشممان می‌گذاریم. من هنوز هیچ لیستی نداده‌ام.

دیدگاه‌ها