کد خبر : 1287208 | 14 آذر 1394 ساعت 17:52 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ

ایجنت بنزما: کریم‌ درمحاصره‌ دوستان‌ ناباب‌است

فدریک گوئرا، اولین مدیر برنامه های بنزما معتقد است که زندگی شخصی کریم بنزما دستخوش همنشینی او با یکسری دوستان ناباب قرار گرفته است.

ایجنت بنزما: کریم‌ درمحاصره‌ دوستان‌ ناباب‌است
به گزارش "ورزش سه"، اتهام به بنزما به واسطه دخالت داشتنش در پرونده باج خواهی از والبوئنا بعلاوه چندین اتفاق منفی غیرورزشی دیگر در زندگی شخصی وی از ابتدای ورودش به رئال مادرید، این مهاجم ارزشمند را این روزها در شرایط ذهنی نامساعدی قرار داده است.

امروز فدریک گوئرا، ایجنت بنزما در سنین بین 16 تا 18 سالگی، در مصاحبه با اکیپ از شرایط پیرامونی منفی کریم سخن گفت:" وقتی کریم 16 ساله بود نیاز چندانی به مراقبت نداشت چون باشگاه لیون و همچنین پدر و مادرش، به خوبی شرایط زندگی بیرونی او را تحت کنترل داشتند. وقتی او 18 سالگی را رد کرد، دیگر کنترل کردنش کار ساده ای نبود.

اطرافیان او دو دسته بودند؛ هم افراد متشخص و هم یکسری دوستان ناباب. به تدریج تعداد دسته دوم در زندگی شخصی کریم بیشتر شد. من مصاحبه روز چهارشنبه او با تلویزیون ملی را دیدم و متاسفانه باید بگویم که کریم همچنان در حال نفی کردن این مساله است که زندگی اش دستخوش همنشینی با دوستان ناباب قرار گرفته است. او واقعیت ها را نمی بیند.

شاید همه تقصیرات متوجه او نباشد. وقتی یک بازیکن در جوانی به پول و ثروت می رسد، وقتی به خاطر سرعت زیاد ممکن است بجای جریمه، با تقاضای امضا از سوی افسر مواجه شود و زمانیکه به یک سینما، بیمارستان یا رستوران می رود، تمام توجهات عمومی به سوی او جلب می شود، او ممکن است نتواند به درک درستی از جامعه اطرافش دست یابد."

دیدگاه‌ها