کد خبر : 1287243 | 14 آذر 1394 ساعت 21:30 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

بنیتس: به اعتراض هواداران احترام می گذارم

رئال مادرید ساعتی پیش در برنابئو موفق شد با نتیجه 4-1 بر ختافه غلبه کرده و به چهارمین برد متوالی خود پس از شکست در ال کلاسیکو دست یابد.

بنیتس: به اعتراض هواداران احترام می گذارم
به گزارش "ورزش سه"، دو گل از بنزما و گل های گرت بیل و رونالدو، برتری پرگل را از آن کهکشانی ها کرد تا این تیم بطور موقت به رده دوم لالیگا صعود کند. رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری خود در مورد بازی گفت:" یک 45 دقیقه عالی داشتیم و 4 گل هم به ثمر رساندیم. در نیمه دوم کمی از فشارمان کاسته شد چون در نیمه اول به همه اهدافمان رسیده بودیم. سه امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم."

بنیتس در مورد درخشش بنزما گفت:" اینکه کریم دو گل امشب به ثمر رساند، ثابت می کند که چه بازیکن مهم و ارزشمندی برای ماست. او همیشه باعث بهتر شدن سطح کیفی رئال می شود. کریم برای این بازی انگیزه بالایی داشت و این را با دو گلی که به ثمر رساند نشان داد. اگر مسائل حاشیه ای به او اجازه بدهند، سطح بالای فوتبالش را در هر مسابقه به نمایش خواهد گذاشت."

سرمربی رئال در مورد سوت های اعتراضی هواداران گفت:" همیشه به هواداران رئال حداکثر احترام را گذاشته ام و سعی خواهم کرد در ادامه فصل، رضایتشان را جلب کنم."

ناراحتی مارسلو بخاطر بیرون ماندن از فهرست رئال:" روز گذشته با پزشک تیم صحبت کردم و او به من گفت که مارسلو بطور کامل بهبود پیدا نکرده است؛ به همین دلیل در لیست بازیکنان برای بازی مقابل ختافه قرار نگرفت. او البته در تمرین امروز نشان داد که شرایطش در حال بهتر شدن است."

دیدگاه‌ها