کد خبر : 1287413 | 15 آذر 1394 ساعت 14:20 | 44.6K بازدید | 7 دیدگاه

طالب‌لو:درگذشته‌هم‌ازپرسپولیس‌پیشنهادداشتم

دروازه‌بان استقلال می گوید این تیم با شخصیتی که پیدا کرده امکان قهرمانی در هر دو جام را دارد.

طالب‌لو:درگذشته‌هم‌ازپرسپولیس‌پیشنهادداشتم
به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب‌لو در مصاحبه مطبوعاتی حاشیه تمرین امروز تیمش در بین خبرنگاران گفت: با توجه به نتایجی که گرفته‌ایم شرایط تیم مان خوب است. در استقلال و تیم‌های بزرگی حواشی زیادی به وجود آمده، خدا را شکر کارمان را انجام می‌دهیم. می‌توانیم با تمرکز بیشتر جایگاه اصلی خود را به دست بیاوریم.

طالب‌لو در مورد بازی تراکتورسازی گفت: بازی با این تیم همیشه سخت است اما ما سعی می‌کنیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. همانطور که می‌دانید هوای بسیار سردی داریم و شرایط تمرینات را سخت کرده اما سعی میکنیم در مقابل این تیم نتیجه مناسبی بگیریم. تیم ما این پتانسیل را دارد که امسال حداقل آسیایی شود. با توجه به اتفاقاتی که سال‌های گذشته افتاده نتوانسته آسیایی شویم امسال قطعا به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

وی در مورد احتمال جدایی اش از استقلال در نیم فصل گفت: برای اینکه به این سوال پاسخ بدهم باید بگویم من برای استقلال در خیلی از بازی ها حضور داشته ام، در خیلی از بازی ها هم نبوده ام. همیشه سعی کرده ام چیزهایی که از بزرگتران مانند منصوریان و فکری و ... یاد گرفته ام به جوان ها انتقال بدهم تا هر موقعی که احساس می‌کنم می توانم در خدمت تیم باشم، در جمع استقلالی‌ها می‌مانم و سعی می کنم هر روز بهتر از گذشته تمرین کنم تا در شرایط ایده آل بمانم و بتوانم نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم تا زمانی که استقلال نیاز داشت در میدان حضور پیدا کنم.

او درباره احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: سال های گذشته هم این پیشنهاد را داشتم اول فصل امسال نیز به همین ترتیب بود اما الان که تیم نیاز به آرامش دارد، سعی می کنم فقط به آرامش تیم فکر کنم و هم در جام‌حذفی به فینال صعود کنیم و امتیازات لازم را در لیگ جمع کنیم.

وی در مورد شخصیت قهرمانی استقلال گفت: تیم ما شخصیتی پیدا کرده و امیدوارم با توجه به این موضوع بتوانیم به قهرمانی برسیم. استقلا ل توانایی این را دارد که هم به قهرمانی جام‌حذفی برسد هم به قهرمانی لیگ.

او ادامه داد: جایگاهی که اکنون در استقلال دارند، جایی است که خیلی از بزرگترها بوده اند. شما بازیکنی را نمی توانید ببیند که از نیمکت نشینی راضی باشد اما این ناراحتی اگر بخواهم انرژی منفی بدهم در سر تمرین خودش را بروز می دهد و باعث عدم موفقیت من و تیم می شود.

طالب‌لو در مورد درخشش دروازه‌بان های خارجی گفت: این موضوع از نظر آماری است. علاوه بر آن آرامشی که دروازه‌بان‌های خارجی دارند باعث موفقیت آنها می‌شود، دروازه‌بانی پستی است که مسائل روحی روانی در آن بسیار موثر است. به من می‌گویند بیلان کاریت در این یکی، دو ساله خوب نبوده اما زمانی می‌توان این صحبت را گفت که من 10 بازی پشت سر هم درون دروازه بایستم و آن موقع بتوان تصمیم گیری کرد. علت موفقیت گلرهای خارجی این است که فشار کمتری رویشان است. این دروازه‌بان‌هایی که می‌گویید گلرهایی هستند که تیم‌هایشان طرفدار کمی دارند.

او ادامه داد: همانطور که گفتم آیتم‌هایی که بهترین دروازه‌بان‌ها را مشخص می‌کند فقط آماری است چون در غیر اینصورت باید درباره سیوهایی که یک دروازه‌بان دارد و یا تحت فشار قرار گرفتن تیمش نظر داد تا به نتیجه درست رسید.

او در پایان گفت: از تمام کسانی که تلاش می‌کنند تا مجموعه استقلال به موفقیت برسد، ممنونیم. از کارمندان باشگاه تا اعضای هیات مدیره همگی در تلاشند از نظر مالی نیز از هیات مدیره خواهش می کنم تا به فکر پول های سال گذشته باشند تا دغدغه بچه ها کم شود اما راجع به مسائل مالی امسال باید بگویم که بسیار نظام‌مند شده است.

دیدگاه‌ها