کد خبر : 1287444 | 15 آذر 1394 ساعت 15:25 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

کریم بنزما و ثبت بهترین رکورد برای رئال مادرید

هواداران رئال مادرید از درخشش شب گذشته کریم بنزما مقابل ختافه بیش از همیشه خوشحال شدند؛ چون ستاره فرانسوی در یک ماه گذشته درگیر حاشیه های فراوانی بود ولی به نظر می رسد که فرم خوب خودش را حفظ کرده است.

کریم بنزما و ثبت بهترین رکورد برای رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، یک مصدومیت 45 روزه، بعلاوه درگیر شدن در پرونده باج خواهی از والبوئنا، باعث شد تا کریم بنزما به حاشیه رانده شود. او پس از مدت ها غیبت، در ال کلاسیکو از ابتدا به میدان رفت ولی نتوانست کار خاصی انجام دهد. پس از آن بازی او دیگر در ترکیب ثابت رئال قرار نگرفت تا شب گذشته برابر ختافه که از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفت و موفق شد دو گل از چهار گل کهکشانی ها را به ثمر برساند.

بدین ترتیب او در حالیکه تا بدینجای فصل 9 بازی در لالیگا برای رئال انجام داده، خودش را 8 گله کرد که این بهترین رکورد او در 7 سال حضورش در رئال مادرید است. او فصل گذشته پس از 9 بازی، 7 گل به ثمر رسانده بود و در انتهای فصل نیز تعداد گل های او به 15 رسید.

بنزما تا بدینجا 5 بازی برابر خیخون، لوانته، سلتا، لاس پالماس و سویا را به دلیل مصدومیت از دست داده است. کریم هر 76 دقیقه 1 گل برای رئال به ثمر رسانده که حتی از آمار نیمار، آقای گل فعلی لالیگا نیز بهتر است.

دیدگاه‌ها